Przejdź do komentarzyDobre wieści
Tekst 21 z 255 ze zbioru: Arcydzieło
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2021-03-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń805

Dobre wieści są takie, że nie wszyscy się jeszcze zaszczepili. Ten, kto się zaszczepił, wiedział co robi, podejmował decyzję na podstawie informacji płynących od instytucji, którym zaufały. A teraz mogą wraz z nimi uczestniczyć w dalszym serialu, pt. która szczepionka jest dobra. Serial potrwa jeszcze przez jakiś czas, aż w końcu okaże się co jest prawdą, a co nie.

Ptaki zakładają gniazda, jest to dobry znak. Co prawda nie widziałem osobiście, lecz nie widziałem też nerwowych ruchów.


  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
experyment medyczny?
dziekuję
nie skorzystam
avatar
Pierwszą szczepionkę /przeciwko wściekliźnie, która w tamtych czasach dziesiątkowała pogryzionych ludzi/ wynalazł - i po raz pierwszy zastosował w 1885 r. - Francuz, Ludwik Pasteur. Wynalazł on również szczepionki przeciwko cholerze i wąglikowi, o których dzisiaj dawno zapomnieliśmy, a które wraz z innymi zarazami były przekleństwem wszędzie na całej Matce Ziemi.

Zarzut, że szczepionka przeciwko covid-19 jest "niesprawdzona", jest o tyle nonsensowny, że technologia, w oparciu o którą tworzy się szczepionki, liczy sobie dziesiątki lat.

W Polsce powojennej jedynie dzięki prześwietleniom rentgenowskim oraz masowym szczepieniom z naszego życia publicznego wyeliminowano również gruźlicę
avatar
smacznego ......................................--------------------------------------------
© 2010-2016 by Creative Media
×