Przejdź do komentarzySwobodne nieskrępowane myślenie
Tekst 70 z 100 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2021-08-04
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń761

Nie trzeba być wirusologiem lub lekarzem

By zanegować istnienie pandemii

Sensowność noszenia maseczek

Lub wyśmiać tamte lub te ograniczenia


Wystarczy trochę statystyki

Zdolność porównywania

Trochę zdrowego rozsądku

I swobodne nieskrępowane myślenie


Ale trzeba być za to głupkiem

I tu proszę o wybaczenie

Żeby bezkrytycznie ufać

Powszechnemu kłamstwu w eterze


Trzeba być baranem

By oddać wolność

Za którą inni na śmierć walczyli

I w którą to święcie wierzyli


  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Każdy ma prawo robić ze swoim ciałem co chce, w najgorszej sytuacji są dzieci, którym wszczepią niezbadany preparat,za który nikt nie bierze odpowiedzialności.Co jakiś czas odkrywają nowe skutki uboczne.Skuteczność" szczepionki" na obecnego wirusa to 37% tak że wirus zaatakuje i szczepionych i nie szczepionych w takim samym stopniu.
avatar
Warunkiem elementarnym swobodnego myślenia na jakikolwiek temat (vide nagłówek) jest posiadanie na ten temat rozległej wiedzy, inaczej owo myślenie będzie jedynie powtarzaniem zasłyszanych plotek, dzieleniem włosa na czworo, gdybaniem i wróżeniem z fusów.

Skoro szczepimy nasze psy przeciwko nosówce i wściekliźnie, nie ma żadnego powodu, byśmy sami również się nie szczepili
avatar
Nie wieżymy medią
Księrzom i dochtorom
Nie wieżymy n i k o m ó
Mamy głowe cienszko chorom
avatar
Trzeba być baranem,
Owcą, głupim osłem,
Żeby wierzyć ludziom -
Taki już urosłem.
avatar
Oj Emilio Ty możesz się szczepić ile chcesz,tobie już nic nie zaszkodzi , na głupotę jeszcze szczepionki nie wynaleziono.Tej szczepionki nikt nie nazywa szczepionką, została wyprodukowana w ciągu 3- miesięcy, nikt za nią nie bierze odpowiedzialności. Badania nad tą szczepionką kończą się w 2024r.Wykrywają coraz to nowe skutki uboczne, wiele osób zmarło,zostało sparaliżowanych itd.Może Ty zamiast siedzieć tutaj i wypisywać głupie komentarze ,nawet osobom ,które już dawno nie żyją poszerzyła byś wiedzę na tematy aktualne, bo nikt tu na te Twoje mądrości nie oczekuje.
avatar
Jeśli Pożytecznych Idiotów do myślenia nie zmusi otwarcie IO w Londynie, to ja nic nie wiem.
To taka Szarańcza.
avatar
Emilio
Nie potrzebujemy wiele by wykryć kłamstwo, dostrzec rozbieżność - czyli wyczuć że ktoś nami manipuluje .
Adelo właśnie byłem na wykładzie gdzie określano skuteczność szczepionki na nowe mutacje od 0,8 do chyba 1,6 % Na podstawie japońskiej jakieś firmy - podawali nawet link. Cuda się dzieją.
Mamy do czynienia z zupełnie nowym zjawiskiem -wieje chłodem.
avatar
Bartymeuszu - przykład Białorusi lub Szwecji już jest przykładem który powinien kasować wszystkie dyskusje - a tu proszę - locdowny i maseczki i głupota że aż serce boli. Ktoś mówił że ilość argumentów nie ma znaczenia gdy ktoś ma blokadę ;-))
© 2010-2016 by Creative Media
×