Przejdź do komentarzyUchodźcy - Nachodźcy. Kartka doklejona nr 9
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-08-26
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1007

Przed chwilą przeczytałam w internetowym wydaniu Dziennika.pl taką oto informację:


https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/8232208,straz-graniczna-uchodzcy-polska-usnarz-gorny.html


Wydawcą tego prasowego organu jest niemiecki Ringer - Axel Springer, który przecież co rusz przebiera się w tęczowe pierze z jaskrawym piórkiem wetkniętym w kurzy kuper???


Glosa: Sługa Boży, Prymas Tysiąclecia Stefan Kardynał Wyszyński powiedział:


Nie oglądajmy się na wszystkie strony. Nie chciejmy żywić całego świata, nie chciejmy ratować wszystkich. Chciejmy patrzeć w ziemię ojczystą, na której wspierając się, patrzymy ku niebu. Chciejmy pomagać naszym braciom, żywić polskie dzieci, służyć im i tutaj przede wszystkim wypełniać swoje zadanie – aby nie ulec pokusie „zbawiania świata” kosztem własnej ojczyzny.


Podczas trwających wojen w Czeczenii sprowadziliśmy stamtąd do naszego kraju około 80 tysiąca uchodźców, z których później część z nich wyjechała, część pozostała. Głównie: kobiet oraz dzieci, nie wypasionych samców.



  Spis treści zbioru
Komentarze (13)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Dawno nie naskrzeczała się PubliXowa głupota, której niniejszym uzmysławiam:

"Giczan, były redaktor naczelny portalu Nexta, opublikował na swoim na blogu tekst, w którym stwierdził, że Białoruś już w latach 2010-2011 opracowała realizowaną teraz akcję sprowadzania migrantów na granice z państwami UE. Jak wyjaśnił, nielegalną migrację Irakijczyków na Litwę i do Polski wspierają służby i państwowe przedsiębiorstwa, osobiście zachęca też do niej Alaksandr Łukaszenka.

Cała Polska mówiła o uchodźcach na granicy, wszyscy mówili, co należy zrobić z tym problemem, natomiast ja odniosłem wrażenie, że praktycznie nikt nie widział istoty tego problemu, czyli jego genezy, chciałem to przybliżyć

— powiedział PAP dziennikarz.

Nie podoba mi się to, (…) co się dzieje teraz w polskiej debacie publicznej na temat tego kryzysu granicznego, bo jedynym człowiekiem, któremu jest to na rękę, jest Łukaszenka

— dodał."

Natomiast u nas zauważono, iż konserwy, z których pożywiają się koczujący mają na otoku oraz wieczku napisy cyrylicą, wobec czego tym wzruszliwym, mocno doświadczonym przez życie, pańciom, tak - na wszelki wypadek - radzę zaopatrzyć się w pampersy. Bowiem wojna - na razie hybrydowa - już trwa. Oraz nie wypowiadajcie się panie-rury w imieniu mieszkańców Podlasia. Ci akurat nie znają dobrobytowego smaku bliskiego Zachodu; po obu stronach Odry... Zatem: d**y w kupy i wio, na wschodnią granicę, aby stwierdzić z autopsji jak rozpętana przez tzw. opozycyjnych debilów afera w rzeczywistości się przedstawia.
"Ubogacić" tychże możecie zawsze :p Np. zdejmiecie z siebie majtki i im dacie :p Pytanie tylko, czy ciż będą je od was chcieli?

:-D :-D :-D
avatar
Coraz weselej :-D :-D :-D

https://wpolityce.pl/polityka/563925-lempart-i-kolezanki-na-granicy-z-bialorusia-zjadly-zupe -

żeby te spoza granicy bidusie przynajmniej się napatrzyły, jeżeli pismakowate paskudy nie pozwalają im konsumować.

Więcej podobnych sytuacji a rządząca partia w 2023 roku gotowa mieć 75-80% poparcia :-D

Zastanawiającym jest wszak, iż emerytowany podpułkownik LWP dziwnie zaniemówił? Zdezerterował czy cóś? W takim razie poproszony on jest o zwrot wojskowej, bo nie cywilnej, emerytury, o której każdy przeciętny senior może co najwyżej sobie pomarzyć... Łącznie ze skromną b_d_c ;-)
avatar
Mam mieszane uczucia na ten temat.
avatar
Słusznie, że "mieszane", bo:

https://niezalezna.pl/humor/6792-wpuscic

:-D :-D :-D
avatar
Dobre. W internecie roi się od memów na ten temat. Kolejny problem, który nas dzieli.
avatar
https://wpolityce.pl/polityka/563926-lans-na-granicy-czyli-o-co-chodzi-opozycji
avatar
Befana_di_campi, no, wiem.
avatar
Franciszek Sterczewski próbował przebić się przez straż graniczną obu krajów, by przekazać migrantom paczkę z żywnością i lekarstwami, ale został powstrzymany. Swój czyn tłumaczył tym, że uchodźcy piją wodę ze strumienia i potrzebują lekarstw. Polacy jednak wysłali jeden samochód z pomocą humanitarną, ale białoruska straż graniczna nie przepuściła go.
avatar
Przypominam: https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/8231726,sg-bialoruska-sluzba-w-pismie-potwierdza-ze-koczujacy-cudzoziemcy-sa-na-bialorusi.html

Polska pomoc humanitarna stoi na granicy, ale trzepiące kasę od ludzi pogubionych i równocześnie udające po(ł)etki psycholożki-katoliczki "czkające" muszą się przecież nad sobą rozczulić... ;-)
avatar
Ponad połowa Polaków sprzeciwia się nielegalnym przyjmowaniu imigrantów znad wschodniej granicy.Nie wiem, co będzie dalej, bo ludzi przybywa.
avatar
https://wpolityce.pl/polityka/564239-rezim-lukaszenki-zawrocil-polska-pomoc-dla-imigrantow

A szpilkooka, o niebieskolodowatym spojrzeniu, praczka ludzkich mózgów i zachowań zdesperowanych ludzi [za zresztą niemałą kasę] i jednocześnie wciskająca się w kopciuszkowe pantofelki poezji, pieprzy [bardzo łagodne określenie] o jakimś katolickim "miłosierdziu"...

No to se ich weź do własnej wypasionej chałupy, którą tak się reklamujesz i ich sobie trzymaj oraz nie wypuszczaj... Do samego końca świata oraz jedną dobę dłużej ;-)
avatar
kto to szpilkooka z wypasioną chałupą?
avatar
RODO, kochana, RODO :-D :-D :-D
© 2010-2016 by Creative Media
×