Przejdź do komentarzyBajka o emocjach
Tekst 1 z 1 ze zbioru: Bajka o emocjach
Autor
Gatunekbajka
Formawiersz / poemat
Data dodania2022-06-14
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń490
Był sobie kiedyś optymizm.Miał mnóstwo marzeń, pragnień, celów oraz głowę pełną pomysłów.Po drodze spotkał Niepewność i Wątpliwości. Ta dwójka tak usilnie argumentowała bezsensowność jakichkolwiek działań, aż stał się jednym z nich. Kiedy myślał, że nie może być gorzej „ pomocną dłoń” podał Gorzki Ból. Niepewność nie wiedziała nawet, w którym momencie była na głębokim dnie. Tam poznała co to cierpnie, rozpacz,smutek i stany depresyjne. Zamiast szukać ucieczki i wolności, pogrążała się w tym coraz bardziej. Gdyby nie Odwaga i Siła , mogło by już nie być jej na tym świecie…Nagle wszystkie te negatywne stany przerodziły się w coś pięknego. Nadzieja pozwoliła odnieść jej pierwsze sukcesy. Dzięki Sile i Wierze pożegnała na zawsze Gorzki Ból. Obiecała sobie nigdy nie zapętlać się w tak negatywnym świecie emocji. Otaczać się tylko tym co piękne i dobre. A wszelkie zło i toksyczne relacje oddzielać grubą kreską. Ta wydawać by się mogło prosta recepta okazała się być kluczem i drogowskazem na resztę jej życia. I znowu zagubiony i boleśnie doświadczony optymizm mógł być sobą.
  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo.

Ja tu nie widzę błędów, tyle że spacja może jakoś inaczej. Ale nie mnie jest wyłapywać błędy. Ktoś by to musiał przeczytać co się zna.
avatar
Ciekawa i rzeczowa miniaturka. Arcydzieło zwrócił uwagę na spacje. Rzeczywiście pięciu przypadkach brakuje spacji lub są zbędne. Wydaje mi się, że "optymizm" należałoby pisać wielką literą, skoro tak pisano inne zjawiska. Podkreślam, tak mi się wydaje, ale tego nie twierdzę. Natomiast brakuje przecinków przed: pomocną, co piękne, co to. No i błąd ortograficzny: "mogło by" należy pisać łącznie.
© 2010-2016 by Creative Media
×