Przejdź do komentarzyKraken
Tekst 107 z 106 ze zbioru: Nieco z uśmiechem
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formawiersz / poemat
Data dodania2023-12-05
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń171

Kraken już jest

szczepionki są

a grypy nie ma

i nie ma

no więc jak,

no jak

namówić do szczepienia ?

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
"Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego zaalarmował o rosnącej liczbie przypadków zachorowań na grypę u dzieci. W tym roku, do 30 listopada, odnotowano ponad dwa razy więcej przypadków grypy niż w analogicznym okresie rok temu". - Źródło: Onet Wiadomości, ale Onet to przecież Niemcy, a Niemcy kłamią. Covid też zniknął, a podobno go nawet nie było w Polsce, bo według Rozara go nie było w Białorusi.
avatar
Kraken jest, a szczepionek brak.

Ktoś tu jest ministrem zdrowia u nas w Polsce, czy go nie ma?
avatar
Grypy jak fali nie ma - nie zauważyłem by dzieci w szkołach chorowały ponad normę sezonu jesienno-zimowego.

Szczepcie się - jeszcze nie przejrzeliście na oczy.

Polecam zainteresować się zaszczucia lekarzy którzy ostrzegali przed ewentualną szkodliwością szczepień .
Teraz nawet producent Pfaizer przyznaje się do przypadków zatorów żylnych.

Jeszcze wierzycie mediom w tym temacie ?
Wobec tego proszę was byście prócz siebie nikogo nie namawiali do szczepień - pozwoli to wam zachować choć czyste sumienie .

Emilio - reklamują jak cholera do szczepień.
avatar
Obecnie ministrem zdrowia jest niejaka Sójka - postać na wskroś parszywa.
Deklarowała że zaszczepiła wszystkie swe dzieci w tym i kilkuletnie. Nieprzebadanym preparatem - matka !
Zwolenniczka szczepień przymusowych !!!!!!!!!!!

Dodam że państwo Polskie nie sprawdziło laboratoryjnie składu ani jednej szczepionki . ( potwierdzone )
WYOBRAŻACIE TO SOBIE ?
NIC NIE BYŁO SPRAWDZONE !!!!
Rozumiecie to --- jak wielkie jest to naruszenie wszystkich dotychczasowych norm ?
A powinny być wszystkie partie badane choćby pod względem zawartości wąglika .

Próbki wszystkich partii powinne być badane w kilku niezależnych ośrodkach - to żelazna norma w takich sytuacjach.
Nadal durnie wierzycie ?
© 2010-2016 by Creative Media
×