Przejdź do komentarzy- Sąd sądem, lecz racja musi być po mojej stronie ..
Tekst 76 z 131 ze zbioru: okolicznosciowe 2
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2024-01-08
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń151

~~

Podążając ścieżką prawną prezydenta,

radzę tu wszystkim zapamiętać

- aby o rozwód postarać się przed ślubem ..


Zapewne w Toruniu to możliwe byłoby,

mając w portfelu odpowiednie zasoby ..

~~


https://youtu.be/tpHQiFg67FI


  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To są tej dudy duby smalone, czyli działania "prewencyjne": ułaskawianie nieskazanych - i nieułaskawianie skazanych. Znalazł się pan Bóg na dwóch nogach!
avatar
- przy złamanym kręgosłupie musi używać jakiejś laski, a ta mieści się na Nowogrodzkiej - bez niej nie zrobi ani kroku ..
avatar
To jest szopka dla pisowskiego elektoratu, który wyznaje ideę, że prawo prawem, ale sprawiedliwość po stronie sprawiedliwych. A, nad nią Bóg Ojciec Wszechmogący. On, im błogosławi we wszystkim co czynią.

Dobrze idzie, dobrze idzie. Ku demokracji bezpośredniej, bo to co było już się nie wróci, chyba że po trupach. Tak, po trupach.
avatar
- sprzed kilkunastu minut:

https://iv.pl/images/ca2d9e605da1ed31483c412dcc86f5bd.png
avatar
Kamiński wytrzyma, gorzej z Wąsikową. No i będą przybijać przecież za pegazusy i inne srusy. Dwa lata to się da w izolatce przesiedzieć, ale 10 to już jest wyczyn. Uzbiera się Dobromirze. Tak do działa w praktyce. A jest wielu wpływowych ludzi, którzy mają ciśnienie na Wąsikową i nie tylko. To będzie jak ukrzyżowanie: najpierw jeden gwóźdź, potem chwila nadziei i koleiny, i znowuż... Nie to,że takie jest moje życzenie, ale takie jest życie.
avatar
Gwoździe im będą bardzo potrzebny do zbijania trumny dla PiS-u i ich guru JarKacza ..
© 2010-2016 by Creative Media
×