Przejdź do komentarzyW tych tragicznych chwilach
Tekst 33 z 215 ze zbioru: To i owo
Autor
Gatunekproza poetycka
Formawiersz biały
Data dodania2022-04-11
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń656

W tych tragicznych chwilach…


Spójrz na ten zegar -  jest  5.57.

Czy to prorok, czy wiedza z czynu,

zdejmuje zasłonę

z  samolotu gotującego się do lotu?


Skaleczone skrzydła

skręciły się w krzyk spadający z przestworzy

na wrogą ziemię.


Ta tragiczna ofiara Katynia

w rozlanej krwi Smoleńska,

przetacza się w nas,

krzyżem na placu Zwycięstwa.



  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Tam były jeszcze dwa samoloty. Eskortowały go. Ale nie potrafiły utrzymać szyku. Ten najważniejszy, z dowódcą w środku, też został trafiony. I uległ gwałtownej turbulencji.
Oczywiście mowa tu o scenie z filmu pt. Gwiezdne Wojny. Przykład Vadera pokazuje, że nie warto jest ryzykować, kiedy trajektoria jest zagrożona. Tak się dzieje w warunkach wojny. A przykład, który pan opisuje, chodzi o cywilny samolot? Jak się siada za stery cywilnego samolotu, w dodatku z pasażerami na pokładzie, to naprawdę bez sensu jest wykonywać takie ewolucje, które nawet na wojnie mogłyby przynieść straty.
avatar
Arcydzieło - ale głupi byli ci piloci, łoooo matko święta . Wybrali ich z ciemnej wsi pod Rzeszowem ....
Skąd bierze się to przeświadczenie i ta pewność siebie że tam zabrakło rozsądku i profesjonalizmu?
AAAA jeszcze byli pijani bo chlali małpki.
A.... to doskonały przykład topornej ale jak widać skutecznej manipulacji.
avatar
Czarna skrzynka. Tam jest zapis. Proszę się zapoznać z tym materiałem. Po tylu latach pan jeszcze tego nie przesłuchał?
© 2010-2016 by Creative Media
×