Przejdź do komentarzyświaty równoległe
Tekst 78 z 131 ze zbioru: okolicznosciowe 2
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2024-01-10
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń163

~~

Zaczynam wierzyć w istnienie równoległych światów, dziejących sie tu i teraz. Jak bowiem inaczej - bez pogrążenia się w obłęd - wytłumaczyć sobie tak różne osądy otaczającej nas politycznej degrengolady, w wydaniu polityków PiS z najwyższej półki - łącznie z prezydentem Dudą.


W mojej, równoległej części tego świata, już samo zaproszenie skazanych przez niezależny Sąd osób - oczekujących na osadzenie w więzieniu - przez obecnie urzędującego prezydenta Kraju, wydaje się być czymś nieprawdopodobnym.


W tej drugiej części równoległego świata - ośmieszająca urząd prezydenta wspólna fotografia ze skazanymi, za którymi to rozesłane są już patrole Policji w celu doprowadzenia ich do środka odosobnienia, dopełnia tej bezczelnej prowokacji prezydenta wobec obecnie rządzących - jak i całego społeczeństwa - jest czymś prawym i sprawiedliwym ..


Według mojego zdania, obydwa te światy nie mają najmniejszej szansy na przenikanie się w pokojowy sposób, dla dobra całego Kraju.

Jedynym wyjściem dla uspokojenia społecznego i skierowania całego wysiłku na pozytywną odbudowę - a następnie codzienną budowę - jest przeczekanie kilkunastu miesięcy do końca kadencji osoby, sprawującej obecnie straż nad najważniejszym długopisem, podpisującym ustawy przyjęte przez parlament.


Nie mam bowiem przekonania do mianowania tej osoby Strażnikiem Konstytucji ..

~~

obrazek z sieci


  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Antagonizacja społeczeństwa jest jedną ze skuteczniejszych form sprawowania władzy. Starorożytne "dziel - i rządź!" leżało u podstaw imperium rzymskiego.
avatar
Dwie różne - wręcz odmienne percepcje - tych samych zdarzeń, co może być wynikiem zaburzeń psychicznych u pewnych grup. W zachowaniu wielu ważnych polityków PiS można to było obserwować od zawsze ..
© 2010-2016 by Creative Media
×