Przejdź do komentarzyKuracjuszka z Wisły
Tekst 44 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2012-06-20
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń4627

Kuracjuszka z Wisły


Ambitnej kuracjuszce z Wisły

Ostatnie nadzieje już prysły.

Choć były kuraże

I różne masaże,

Walory do kolan jej zwisły.


  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Kiedy przeczytałem to mi jeszcze zwisły zmysły - pyszne!
avatar
Uważam, że to nie na miejscu.
avatar
Walory można rozpatrywać jako nadzieje związane ze zdrowiem. Niesmaczne to.
avatar
Może i przeciętne, ale na pewno przyciężkawe.
avatar
Dobrze, że ma jej co zwisać. Gorzej byłoby z kuracjuszem.
avatar
Medicus, ale ty jesteś obrzydliwie nautralna ;)
Wypowiedzieć się, żeby coś powiedzieć, ale nie powiedzieć i się nie narazić ;) Taka wypowiedź nie wypowiedź.

A temat co najmniej podjęty bez braku jakiejkolwiek empatii, zrozumienia, a już z pewnością z całkowitym brakiem rozumienia niepełnosprawności, jakiejkolwiek wiedzy na ten temat i tego co ludzi chorzy przechodzą, kiedy wyniki leczenia są obwisłe.

Jestem osobą niepełnosprawną i codziennie podejmuję ciężki trud, aby móc w przybliżonym stopniu do normalności funkcjonować. Współczuję też wszystkim, którzy zmuszeni są w celach leczniczych zostawiać pracę, wyjeżdżać do sanatoriów, a po wszystkich podjętych działaniach wiedzieć, że nic się w stanie zdrowia nie poprawiło.

Gratuluję Janko inteligencji. Popis dałeś z pewnością.
avatar
Zaskoczyły mnie niektóre reakcje, a szczególnie osobiste zwierzenia. Ambiwalentnie też odnoszę się do kobiecej solidarności lub też jej braku. Przecież limeryk ten nie był spersonifikowany. Natomiast dziękuję winterolmostover za uznanie dla mojej inteligencji. Staram się.
avatar
A proszę. Mówię, co myślę, podobnie jak Ty Janko.
avatar
Dobrze, że ma jej co zwisać.
avatar
No tak... trochę za dużo, ale tutaj pojawia się też pytanie o ironię. Czy autor powinien dodać jeszcze jedną zwrotkę, na przykład z perspektywy kuracjuszki, czy ten "zwis" może odbywać się jednostronnie...?
© 2010-2016 by Creative Media
×