avatar
MiejscowośćKielce
Data urodzenia1984-07-14
Data rejestracji2011-05-16
Ostatnia wizyta2012-06-29
Wystawionych komentarzy1
Postów na forum0
Dodanych tekstów0
O użytkowniku
Urodziłem się 14 lipca 1984 roku w Kielcach. Ukończyłem tu szkołę podstawową oraz średnią. W roku 2002 napisałem pierwszy utwór - dramat pt. „Vladimir”, który opowiadał o wampirach w średniowieczu. Po ukończeniu IV L.O im. H. Sawickiej w Kielcach w latach 2004-2007 uczęszczałem do studium filmowo – telewizyjnego Szkoły Filmowej we Wrocławiu. Kierunek, który wybrałem to reżyseria. W czasie nauki nakręciłem kilka krótkich filmów fabularnych i dokumentalnych. Po ukończeniu szkoły we Wrocławiu przez dwa lata pracowałem zawodowo - głównie jako montażysta i szwenkier. W 2009 roku rozpocząłem studia w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi na wydziale Realizacji Obrazu Filmowego i telewizyjnego. W przyszłości chciałbym zostać reżyserem i przenieść swoje utwory na srebrny ekran. Do tej pory pisałem głównie scenariusze filmów fabularnych, poruszające takie problemy jak: tolerancja, wolność, miłość oraz sens życia. Najważniejsze z nich to: „Martwa Bajka”, „Życie wieczne” oraz „Ostatni sen”. Podczas pisania większości prac, przyświecała mi idea atrakcyjności wykreowanego świata, wydarzeń, formy – tak aby czytelnik nie nudził się. Jednocześnie w moich utworach poruszam często problemy egzystencjalne, których nikt inny nie dostrzega, a które wydają mi się bardzo ważne w życiu. Jest to zresztą główny powód, dla którego piszę.
© 2010-2016 by Creative Media
×