Przejdź do komentarzypielgrzymko-festyn
Tekst 33 z 60 ze zbioru: miniatury
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2014-10-25
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3066

tak to jest


kiedy się patrzy ale nie widzi  

kiedy się słucha ale nie słyszy  

i wtedy nawet z wielkich wartości  

zostają śmieci i resztki kości

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To chyba tak zwana "proza życia"...
avatar
Bardziej hipokryzja, taki chodnikowy katopatriotyzm.
A tak mnie coś naszło, taki mały wk... po obejrzeniu "występów artystycznych" Rydzyka w Sejmie.
avatar
Nie dziwię się, Piórko. Kiedy się słyszy coś takiego... każdego może skręcić. Wykorzystywanie wiary do własnych szemranych interesów. To mamona jest jego wiarą. I nie śmierdzi mu nigdy.
avatar
"Przebrał się diabeł w ornat i ogonem na mszę dzwoni". A to przysłowie, stare jak świat, pasuje do "wiertniczego", jak ulał. Czasem tylko, jak się pomyli, to prawdę powie, choćby to w sejmie, że nie musi przestrzegać prawa, w państwie świeckim!
avatar
Chyba wiele straciłem, gdyż z racji wyjazdu kilka dni byłem odcięty od telewizji. Ale Twoje refleksje, Piórko, po tym występie są świetne.
avatar
Dziękuję, Janko :)

W rzeczy samej, właściwie nic nie straciłeś, bo też słuchanie, czy nawet tylko oglądanie tego indywiduum, wrzodu na ciele polskiego Kościoła i Państwa, to strata czasu.

Pozdrawiam, wierząc dzięki Wam, że jeszcze rozum,wartości, mądrość, kultura i prawda, nie zginęły :)
avatar
Żeby naprawdę widzieć, trzeba mieć także trzecie oko, o którym mowa m.in. w hinduizmie, w mitologii staroegipskiej - i w "Piśmie świętym"
avatar
Bez jasnego widzenia każdy pielgrzymko-festyn (patrz tytuł miniatury) jest jedynie okazją do taniego jarmarku z isco-polo, tandetą za 2 zł, Jezusikiem na krzyżyku i cukrową watą
© 2010-2016 by Creative Media
×