Przejdź do komentarzy(nie rozumiałem...)
Tekst 13 z 39 ze zbioru: uroczysko
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2015-10-08
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1524

nie rozumiałem a dzisiaj to

chociaż rozumiem

że nie rozumiałem

ale nawet dłużej myśląc

niezrozumiałego i tak

nie zrozumiem a to

co rozumiem -

tym dziś jestem

zarozumiały

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Askawin wiernych czytelników na PubliXo ma ;-) Gorzej jednak z innym Portalem, na którym niejaka abirecka co jakiś czas wykłóca się z określonymi użytkownikami o sensualność tekstów "askawina". Jeden z owych oponentów napisał nawet, że nie rozumie "tego gustu pani poetki"... ;-)))
avatar
powiem jeszcze i tylko tyle, jacy poeci, tacy krytycy. oczywiście odnosi się to głównie do tych poetów-krytyków, którzy krytykują przez pryzmat (może nawet li tylko i wyłącznie) własnej (lirycznej, poetyckiej) twórczości :)
avatar
rozpoznawalny,to fakt:)
avatar
Jeśli każde machnięcie piórem, nazywa się poezją, a pędzlem malarstwem, to ja już wolę być tym jakimś, a najlepiej liryczno poetyckim.
avatar
"Wiem, że nic nie wiem..." Często dopiero stojąc nad własnym grobem, niestety
avatar
Rodzaj literacki pod nazwą "liryka" obejmuje ogromny wachlarz RÓŻNYCH gatunków - od fraszek, limeryków, przez treny, erotyki, hymny, psalmy, zabawy słowne, poezję religijną, patriotyczną, politwiersze, piosenki, manifesty literackie, po poezję dla dzieci, lirykę refleksyjną, filozoficzną itp., i t p.

Autor reprezentuje tutaj na naszym publixo.com ten najrzadszy gatunek: wiersze o zagmatwaniu i unikalności ludzkiego myślenia, odczuwania, przeżywania. Pod postacią lirycznego "ja" kryje się przecież każdy, kto analizuje swoje stany psychiczne i śledzi to, co, kiedy i jak myśli, odbiera i czuje.

Żaden z gatunków, uprawianych przez nas- Piszących, nie jest ani lepszy, ani gorszy od któregokolwiek innego.

O wielkości literatury nie decyduje gatunek - a talent
© 2010-2016 by Creative Media
×