Przejdź do komentarzyO drabince
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-12-13
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3584

O drabince


Mówił mi wczoraj kumpel z Barlinka,

jak w polityce ważna drabinka,

szczególnie w stolicy

podczas miesięcznicy,

gdy wodzuś na niej zamiast na skrzynkach.


12.12.2015 r.


  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
We wczorajszej "Wyborczej" zamieszczona jest fotografia przedstawiająca wodza na drabince podczas przedwczorajszej tzw. miesięcznicy. To ważny atrybut wielkości polityka.
avatar
Argument sugeruje postawę autora - nieładnie Janko.
Przypominam autorowi Napoleona :-)
avatar
Kiedy ktoś mikry chce się
równać z Napoleonem,
nie wystarczy drabinka,
ani przyjście ze stołem.
avatar
Różne funkcje drabinki.
Nie znoszę słowa "miesięcznica", kojarzy się z periodem u kobiet. I samo obchodzenie co miesiąc też nie przystoi. Ale w przypadku miesięcznicy Smoleńska nie wypada nic powiedzieć, tak bardzo przytłacza patos. Pięć lat potem ciągle ludzie wychodzą co 30 dni na ulice. Ciekawa jestem, kiedy to się skończy. Nawet śmierci wielkiego polskiego papieża Jana Pawła II nie obchodzi się w ten sposób. To się nazywa wykorzystanie czyjeś śmierci w polityce.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze.
Chriss, to ciekawy pomysł. Mam jednak nadzieję, że szalonooki go nie podchwyci.
avatar
w tych miesięcznicach jest coś ciekawego
nie chcą obchodzić rocznic
domyślcie się
dlaczego?
avatar
Nie wiem.
A czy wiesz, jaka jest odpowiedź fanów PiS-u, jeśli masz inne zdanie? "Ty nie wiesz wszystkiego". Drugi stopień to "jesteś zmanipulowany". I nie masz prawa do innych poglądów. To dla mnie straszne. Tak postępował Stalin, ludzi odmiennych poglądów wsadzał do szpitali psychiatrycznych, bo nikt o zdrowych zmysłach nie mógł inaczej myśleć.
avatar
PJK jest tak butny, że nawet nie ma pojęcia jaką przysługę robi opozycji. Zobaczycie, wszystkie partię się zjednoczą oprócz Kukiza (ale kto wie).
PISIS nie przejdzie, nie ta szerokość geograficzna panie Jarosławie!
© 2010-2016 by Creative Media
×