Przejdź do komentarzyDiabelskie nerwy
Tekst 6 z 21 ze zbioru: Jack Wolf z życia treści
Autor
Gatunekfantasy / SF
Formaproza
Data dodania2015-12-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1717

Lucyfer odwrócił klepsydrę. Złoty piasek sypał się wolno. Niosacy światło bawił się. Zaglądał w refleksy blasku pomiędzy drobinkami, biegał wzrokiem dokoła sypkiego strumyczka. Wreszcie znudził się tym. Obrócił twarz w kierunku Katriny, która wyciągnięta leniwie na kanapie pochłaniała w zadumie `Hrabiego Monte Christo`. Ubrana w japoński szlafrok, smiesznie upstrzony srebrnymi czaszkami, robiła wrażenie nieco komiczne. 

- Kiedy zwyciężymy na Świecie, Katrina....- podszedł do łóżka, usiadł obok  i przytulił głowę do jej stopy z wytatuowanym motylkiem nad kostką- Kiedy zwyciężymy wreszcie, zostawię na nim tylko pięknych i namiętnych ludzi. Zrobię z Ziemi jeden wielki, cudowny, pełen szczęścia i grzechu burdel. Bez przeklętej brzydoty i mroku, jakie oferują tamci. 

Patrzyła jak podszedł wolno do okna. Zamyślony obserwował jaskółkę, lecącą między drzewami parku. 

- Niczego nie nienawidzę tak jak brzydoty i głupoty. Zmiażdżę to! 

Uderzył z rozmachem klepsydre pięścią. Piasek i drobinki szkła, zmieszane w locie, opadły na podłogę jako kupka wyschniętych liści. Katrina nie spojrzała nawet. Pochłonięta lekturą ` Hrabiego Monte Christo`

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Mroczno-błyskotliwie ;-)))
avatar
Bardzo podoba mi się ta miniaturka. Kilka drobnych potknięć językowych. Brakuje znaków diakrytycznych w: niosacy, smiesznie, klepsydre Wielokropek ma trzy kropki, a nie cztery. Dwukrotnie problemy ze spacjami. Brakuje przecinka przed: jak od... Zbędny przecinek przed: lecącą.
avatar
Chcę żeby moje teksty czytały prostytutki w przerwach między klientami. Konwojenci w bankowozach. Prezesi i dyrektorzy jako egzotyczna wycieczkę do innego świata. Kryminaliści w pudle. Wszelcy buntownicy życiowi. Romansu nie napiszę. Brak mi znajomości tematu.
avatar
Mnie się to także podoba,i to nie oznacza,ze podoba mi się burdel jako taki,tylko Twoje podejście do tematu i pomysły na pisanie jakiejś literatury.Jak już wcześniej pisałam ta poprawna zazwyczaj robi furorę na miarę poprawności,więc jest mało ciekawa.A ludzie są tyglem pomysłowości wszelkiej,wiec warto o nich pisać.
© 2010-2016 by Creative Media
×