Przejdź do komentarzyDzisiaj człowiek
Tekst 10 z 38 ze zbioru: jak to wygląda
Autor
Gatunekproza poetycka
Formaproza
Data dodania2016-01-19
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1940

Dzisiaj człowiek nie może się obrócić, a co dopiero obejść, żeby się na kogoś, czy na kimś nie naciąć. A na kim i na kogo, jeśli nie na lepszych i najlepszych ludzi z ludzi. Ale też nie ma już chyba lepszego poznania się człowieka na człowieku. No i kim byliby ci ludzie, którzy by nigdy nikogo na nic nie nacięli, nawet jeśli to my sami na nich się nacinamy, a/bo nacinamy się nawet wtedy, kiedy jesteśmy nacinani.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
coś mnie wiersze nie kochają ostatnio, a poezja to chyba w ogóle
avatar
Askawinie :) Rada, rozpisz to na wersy :))) I będziesz miał wiersz :-)

W razie czego: ja spróbuję :p Tobie dam do akceptacji, a Ty ostatecznie podpiszesz :-D

:)))
avatar
No tak to już z nami ludźmi jest :) Pozdrawiam i za befaną - rozpisz na wersy :)
avatar
Bywa i tak .
avatar
To wygląda tak,że jak moja babka mówiła_jakbym się miała na kogoś naciąć,to mu język utnę,albo coś" i tyle.Ale ktoś może się sam pociąć,to już inna bajka albo co gorsza,jak się na kogoś natnie,to mu też coś natnie,i razem będa chodzić w parze pocięci,krótko mowiąc będa takim samym językiem mówić,i prawie to samo,chyba,że będą to samo mówić,ale innymi słowy to ujmować-więc sie od serca poznają,a zdradzi ich sposób myślenia,ponieważ będzie podobny.A totak jakby znali synonimy,antonimy,słownik wyrazów i zwrotów.
avatar
Bardzo madre askawin:p
avatar
powiedzmy, że coś się ostatnio rozleniwiłem, ale tak poważniej, to nie bawi już coś tak mnie, jak mnie niedawno jeszcze bawiło (co nie musi znaczyć, że to, co tu robię jest tylko zabawą)
© 2010-2016 by Creative Media
×