Przejdź do komentarzyPrysznic zimny
Tekst 140 z 240 ze zbioru: Znak czasu
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2017-01-16
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2216

Czas na drwinę

Bo od dawna kroczymy

Od wstydu do wstydu

Nic dziwnego wszak z klatki

Uciekliśmy przypadkiem


Przychodzi pogodzić się

Z własną mizerią a nawet z prawdą

Czas przypominać szyderstwa

Przełknąć dziecięcą naiwność


Byście mogli chodzić prosto

Na dwóch nogach

Jako ludzie światli

A nie tylko wykształceni


Dla mnie to obraz po bitwie

Złorzeczę i szarpię za rękę

Garbię  z nieszczęścia

Które nas  dotyka



Wiersz jest pobudką dla współczesnych autsajderów .

Dla Adama i Ewy wygnanych ze świata rozumu.

Dla tych co wpadli w ręce propagandy a ich wiedza i niezależne myślenie zostało skarżone kłamstwem .

Nie ma innej przyzwoitej drogi – pozostaje  tylko nonsens i śmieszność .




  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
http://krytykapolityczna.pl/kraj/pucz-czyli-parodia-propagandy/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=krytyka
avatar
http://krytykapolityczna.pl/kraj/pucz-czyli-parodia-propagandy/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=krytyka
avatar
"Czy TVP nie widzi, jaki to wszystko bezsens? A może rzecz tylko w absolutnej pogardzie, jaką Kurski musi żywić do własnego elektoratu? Bo naprawdę, ludźmi, którym serwuje się takie gówno, trzeba szczerze gardzić. Liberalne elity mają swoje za uszami, jeśli idzie o pogardę, ale Jacek Kurski emitując coś takiego, pokazał, że przebija je kilkukrotnie.

Wszystko to jest jednak symptomem głębszego problemu. Bo to gówno działa. Wyborcy PiS jedzą tego rodzaju „wypieki” i wierzą, że to smaczne, pożywne, dostarcza witamin, minerałów i wszelkich składników dobrze zbilansowanej diety informacyjnej. A jest symptomem całkowitego rozkładu naszej sceny politycznej i publicystycznej. Działa ona na zasadzie: wskazujemy wroga, a potem wspólnie rzucamy w niego, czym kto ma pod ręką. Tak wyglądała już od jakiegoś czasu duża część publicystyki „mediów niepokornych”, tak wygląda dziś TVP."
avatar
"Zimny prysznic", trzeba zmienić tytuł.

Poniższą dyskusję uznaję za bezprzedmiotową. Wiersz - moim skromnym zdaniem - trzeba nieco uszlachetnić, by już później oraz bez nadmiernych emocji przedyskutować jego [wiersza] przesłanie :)
avatar
Nie wolno powoływać się na ,,krytykę polityczną „ To jest dopiero gówno .
Przypominam że krytyka…….. sprowadziła niemiecką lewacką młodzież która pobiła wielu uczestników marszu niepodległości oraz osoby w strojach historycznych.
http://niezalezna.pl/18819-marsz-niepodleglosci-zatrzymano-92-niemcow
Przypominam też że osoba która udawała pobitą ( słynne nagranie ) to też jest z krytyki politycznej.
Działacze K.P. dostają intratne stanowiska w urzędach unijnych.
Czyli powołujesz się Marcinie na gówno i od gówna wyzywasz ?
To tak jakbyś powoływał się na Kreml i to ten z lat dwudziestych . Nawet Gebels nie miał tyle tupetu.
Film Pucz składa się z nagrań dokonanych głównie przez PO, Nowoczesną i KOD .
Nie ma tam komentarzy ani zmanipulowanych zestawień- z jakich spłynęły komentarze za czasów PO.
Chyba że zaprzeczasz oryginalności tych nagrań.
Polecam inne źródła informacji – tak dla równowagi i uczciwości. Ja zaglądam czasami do TVN-u.
Czas już na spokój i chłodną refleksję .
avatar
Wiersz w swym przesłaniu spóźniony o całe dekady.

Moc uniwersalnej przepowiedni ma jedna myśl: do klatki możemy zawsze wrócić.
avatar
Pani Emilio - pozostaje jeszcze wiedza i światła analiza : kiedy to była klatka kiedy źle a kiedy zaczyna robić się normalnie.
Obecna PiS-owska propaganda to nic innego jak odtruwanie organizmu po gangrenie .
© 2010-2016 by Creative Media
×