Przejdź do komentarzyNikt nie czyta dziś poezji
Tekst 8 z 12 ze zbioru: Prostota słowa.
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-02-05
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1601

Co mnie mierzi

nikt nie czyta

dziś poezji

Jaki powód

tego nie wiem

Ubolewam

nad istnieniem

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ejże... ten portal jest tego zaprzeczeniem!
avatar
Statystyczna ROCZNIE jedna książka biblioteczna na polskiego Czytelnika! Z braku kontaktu ze źródłami (i jakąkolwiek z nich płynącą edukacją) jesteśmy, jak na tym Marsie, skazani na tę typowo polską Wielką Improwizację i wieczny z sobą samym eksperyment.
avatar
To nie tyle statystyki, co wiedza oparta na doświadczeniu. Mowa głównie o młodym pokoleniu.
Arsene, następnym razem prosiłabym o bardziej rzetelne uzasadnienie swoich ocen, bo być może się mylę, lecz nie uważam żebym popełniła jakieś błędy (przynajmniej w poprawności językowej), które zasługiwałyby na odjęcie punktów :)
Pozdrawiam.
avatar
Daję oceny [aby podreperować "językową poprawność" ;)] natomiast odnośnie treści?
W tym przypadku bym się zawahała. Obserwując bowiem rozmaite portale, to widzę, że sporo młodych ludzi pisze. No, może także i czyta sobie po drodze, ale nie komentuje.
Takich użytkowników niektórzy określają mianem "meteorów".

Serdecznie :)
avatar
Kochani! Fraszka, jak to fraszka, ma wydźwięk humorystyczny. Napisałam ją z przymrużeniem oka w 5 minut, pod wpływem emocji wynikających z rozczarowania statystykami czytelnictwa na mojej stronie. Znacznie więcej ludzi chętniej odwiedza blogi modowe, urodowe itp., aniżeli poetyckie, nie oszukujmy się :)
Dziękuję za oceny, ciekawą dyskusję i również pozdrawiam :)
avatar
Nie czytam literatury pięknej,
Po piweczko sięgam chętniej,
A polszczyzna ma uboga
O pomstę woła do Boga ;(
avatar
Patriotyzm to także dbałość o własny słownik i pietyzm dla języka Przodków
© 2010-2016 by Creative Media
×