Przejdź do komentarzyO babie nad Kwisą
Tekst 255 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-08-30
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2680

O babie nad Kwisą


Baba w zwierciadle leniwej Kwisy

dostrzegła, że ma ogromne zwisy

brzuchola i cycoli,

od których krzyż ją boli.

Musi więc zmienić swoje obrysy.

  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Świetne i niestety prawdziwe...
avatar
...czas jest rzeźbiarzem z makiawelicznym poczuciem humoru.
avatar
Kolejny upadlający limeryk. Cóż, w tych ohydnych powłokach cielesnych na pewno mieszkają piękne dusze!

Ale Janko, jest jedna rzecz, o której muszę wspomnieć... Chodzi o Twój awatar. Dystyngowany pan zmienił się nie do poznania. W dodatku ta liliowa koszula, co prawda jeszcze nie różowa, ale blisko, coraz bliżej. To już nie tylko gorszy sort, ale nawet KODerastia! Czyli kwik oderwanych od koryt magnatów w togach, mundurach i perukach. Janko, dobra zmiana idzie po Ciebie! Tak to widzę.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze. Jeżeli idzie po mnie dobra zmiana, to mnie to nie przeraża, byleby nie było w niej cylindrarza, bo bym zwymiotował.
avatar
Czerwień i fiolet to koszmarny sen człowieka nieświadomego koloru?I gdyby nadal tak było,to ja przestaję czytać janko,jakoś mi nie pasuje zmiana wizerunku,stał się niewiarygodny.
avatar
Właśnie, że zajebisty jest ten awatar. Janka awatar. Gorszy sort masowo powinien podobne sobie pozakładać, to by orało ten ugór.
avatar
Co starej babie znad Kwisy da lepsza zmiana obrysów?
Czy to się taka dopcha gdzieś dalej swoich opłotków?
A zresztą dla kogo niby miałaby się tak ciemiężyć?? Dla tego swojego buca, co to ma nic tylko zwis nad Kwisą?
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze, nawet anettuli, którą rażą kolory. Czapka jest biało-czerwona z napisem "Gorszy sort". Zakładam ją lub inną z napisem "Zdradziecka morda" tylko podczas manifestacji, gdyż zazwyczaj, nawet zimą, chodzę z gołą głową. Przeważnie też noszę wtedy białą koszulę i czerwone spodnie. A fioletowe koszule bardzo lubię. Już w latach młodzieńczych nosiłem fioletową koszulę oraz żółte, kanarkowe spodnie, co wówczas też nie podobało się moim pracodawcom. Anettulo, ale to nie jest ta sama koszula z końca lat sześćdziesiątych ubiegłego stulecia, czyli sprzed prawie pięćdziesięciu lat. Tamta gdzieś mi się zapodziała.
avatar
Emiliapienkowsko, zapomniałem napisać, że w tym limeryku nie ma ani pół słowa, że ta baba była stara. Zwisy nie muszą o tym świadczyć. Stara była w poprzednim limeryku. A przy opisanych zwisach to rzeczywiście musi być tylko zwis i to niekoniecznie nad Kwisą.
avatar
Baby z Lubiąża
Lub znad Kwisy
Mają swoje zwisy
W spadku po ciążach.
Po czym ma obrysy
Niejeden dziadek
Na baby łasy,
Gruby, niski - i łysy??
© 2010-2016 by Creative Media
×