Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 1,11-13
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-11-23
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1621

`Potem rzekł Bóg: Niech się zazieleni ziemia` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji dla zieleni `zieloną trawą,` Czyli rodzaj informacji o jednej częstotliwości wibracji w formie energetycznej, `wydająca nasienie` Czyli wiedza o całości rodzaju zamieszczonej informacji ` i drzewem owocowym` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji z produktem rodzaju zamieszczonej informacji,` rodzącym według rodzaju` Czyli zamieszczonej informacji swojej `owoc,` Czyli produkt rodzaju zamieszczonej informacji, `w którym jest jego nasienie` Czyli wiedza o całości rodzaju zamieszczonej informacji `na ziemi ` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji! `I tak się stało` jak powiedział Bóg. `I wydała ziemia` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji `zieleń` Czyli jedna częstotliwość wibracji - nośnik informacji dla zieleni,`ziele` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji `wydające nasienie` Czyli wiedza o całości rodzaju zamieszczonej informacji według rodzaju zamieszczonej informacji jego,`i drzewo owocowe,` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji z produktem rodzaju zamieszczonej informacji,` w którym jest nasienie` Czyli wiedza o całości rodzaju zamieszczonej informacji. `I widział Bóg, że to było dobre` Czyli jedna forma energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnik informacji dla całości i o całości- wszechinformacja dla jednej formy energii o wszelkiej i jednej częstotliwości wibracji - nośników wszelkich rodzajów informacji. Zamieszczonych w jednej formie energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości o całości- wszechinformacja, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne- nośników rodzajów informacji w formie energetycznej o wszelkiej i jednej częstotliwości wibracji, ze stałą częstotliwością wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości- wszechinformacja. `I nastał wieczór, i nastał poranek, dzień - trzeci.` Czyli i nastał wieczór i nastała noc, i nastał poranek - dzień trzeci. ( Rdz.1, 11-13)

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Podążam za autorem krokami stworzenia świata, dzięki...
avatar
A co, a200640 myślisz o tym opisie stworzenia świata?... Jak go odbierasz?
Pozdrawiam :)
avatar
Literacko i językowo tekst nie do przyjęcia. Zbyt dużo chilli
© 2010-2016 by Creative Media
×