Przejdź do komentarzyPrawda
Tekst 18 z 17 ze zbioru: zbiór 'Cuda świata'
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2018-02-12
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1396

Fajowo – nareszcie prawdziwe słowo.


Oj, tak fajnie czytać,

oj, tak fajnie wiedzieć.


Normą się staje

- prawdę powiedzieć.


Bez wahań i trzęsień własnej Ziemi,

bez zagubionych, a otwartych NADZIEI.


Bajka 37



  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Zachodzi pytanie, czy chodzi o prawdę relatywną czy ostateczną ? Ogólnie przekaz niekonwencjonalny. Pozdrawiam
avatar
Capri, pytanie na miarę wielkich filozofów. Dziękuję.
Zastanawiający komentarz. Bajka.
avatar
Arsene, tak kłamcy zawsze płacą za głoszenie nieprawdy, choć to tzw. opium dla ludu. Ludzie nie lubią prawdy, bo obnaża wiele.
Mój wierszyk jest taką przesłanką. Otóż stwierdziłam - właściwie zawsze tak było, że prawda jest b. potrzebna, choć unikamy jej często. Ale prawda powiedziana nie chamsku, nie ze strachu, nie z chęci poniżania, trzeba ją tak głosić, aby nie krzywdzić, powoli. "Prawdę swą głoś spokojnie i jasno. Słuchaj też tego, co mówią inni, nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swoją opowieść` To taki cytat z tzw. "Dezyderaty". Pozdrawiam Bajka.
Dzięki za komentarz. Bajka.
avatar
Fajne i mądre, ale obawiam się, ze dziś Polacy potrzebują bodźców dla wywołania "wstrząsu anafilaktycznego". Wierzę, że moje teksty coś takiego generują, ewentualnie pogłębiają alergię do podmiotów na których żeruję. Dlatego moje teksty są niefajne.
avatar
Auroro, fajnie, że Jesteś. Dziękuję za miłe słowa. Wyobraźnia...? Ot, tylko Ona mnie trzyma, :)) Bajka.
avatar
Legionie, to lekki tekścik, coś na kształt bułki i to bez masła. Polacy... nom ja jestem Polką, czasami potrzeba mi stanu "light", bym mogła trwać. Dziękuję.
P.S. Nie ma niefajnych tekstów, Legionie, Bajka A...
avatar
energetycznie i bez norm.
avatar
Auroro, racja. Rola wyobraźni jest ogromna. :))
avatar
anettula, dziękuję, choć normy są potrzebne (niekiedy). Bajka
© 2010-2016 by Creative Media
×