Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 29,27-31
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-02-27
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1317

`Spędź ten tydzień weselny, a dam ci tamtą w zamian za służbę, którą odbędziesz u mnie jeszcze przez drugie siedem lat` Czyli spędzić ma Jakub ten tydzień weselny, jak sześć dni stworzenia uniwersum przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia, sprawiedliwego, miłosiernego i litościwego, odpoczynku szabatowego - sobota dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3), a Laban da Jakubowi Rachelę w zamian za pracę, którą odbędzie u Labana, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości, jeszcze przez drugie siedem lat `Jakub postąpił tak i spędził cały tydzień weselny` Czyli Jakub postąpił tak, jak został stworzony cały tydzień przez Boga Wszechmogącego i spędził cały tydzień weselny stworzony przez Boga Wszechmogącego `Potem Laban dał mu za żonę córkę swoją Rachelę` Czyli potem gdy Jakub odbył pracę za Rachelę, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości przez drugie siedem lat, wtedy Laban dał Jakubowi za żonę młodszą córkę swoją Rachelę `Dał też Laban Racheli, córce swej, służącą swoją, jako jej służącą` Czyli dał też Laban po tygodniu weselnym Racheli córce swojej tylko Bilhę, służącą Labana, jako Racheli służącą `Potem obcował także z Rachelą, a kochał Rachelę bardziej niż Leę, i służył u niego jeszcze drugie siedem lat` Czyli potem akt rozradzania się kontynuował także Jakub z Rachelą, a uczuciem, pragnieniem i myślą przylgnął bardziej do Racheli niż do Lei, i pracował Jakub u Labana za Rachelę młodszą córkę Labana, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości jeszcze drugie siedem lat `A Pan widząc, że Lea była w niełasce, uczynił płodnym łono jej, Rachela zaś był niepłodna` Czyli a Wszechmogący Bóg, którego prawem jest miłość, sprawiedliwość, miłosierdzie, litość i dar łaski zbawienia w Jezusie Zbawicielu, w który objawione jest prawo Boga Wszechmogącego (1 Jan 4,7-21; Wyj.9,27; Pwt.32,4; 2Kron.12,6; Neh.9,33; Ps.11,7; 51,6; 92,16; 112,4; 116,5; Jan 4,2; Wyj.34,6; Pwt.4,31; Kron.39,9; Neh.9,17; 9,13; Ps.86,15; 145,8; Łuk.6,36; Efez.2,1-10)widząc że Lea nie miała daru łaski być kochaną, uczynił płodnym - wielokrotne poczęcie i rodzenie potomstwa łono jej - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie, rodzaj informacji w formie energetycznej, do poczęcia i rodzenia potomstwa jej, Rachela natomiast nie poczęła i nie urodziła potomstwa (Rdz.29,27-31)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×