Przejdź do komentarzyLawina
Tekst 20 z 134 ze zbioru: Blaski i cienie
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2019-04-02
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1519

Lawina


Sztuką jest wspiąć się na góry! Czasem wytrawni alpiniści nie potrafią zdobyć wymarzonego  szczytu. Tutaj jest potrzebne  solidne przygotowanie, nie obejdzie się bez znajomości rzeczy. Warstwa śniegu i warstwa lodu mogą stać się śmiertelną pułapką.

Szczęśliwi wspinacze, którzy razem wędrują górskimi ścieżkami w doborowym towarzystwie, we wspólnej asekuracji. Wystarczająco zabezpieczeni, by wzajemnie troszczyć się i nieść pomoc w razie potrzeby.

Współczesny człowiek, zagubiony w neonach wielkich miast, jest podobny do góry, na której nagromadziło się wiele śniegu i lodu.

Wystarczy jeden fałszywy ruch i lawina pociąga go ze sobą w przepaść.

Najbardziej są niebezpieczne własne lawiny. Zapominamy o najbliższych, którzy czekają na dobre słowo, życzliwość, pomoc i modlitwę za kochane osoby.


Gdzie podziały się relacje ciepła i wiecznej wiosny  człowieczeństwa? Tylko one ci nie pozwolą, aby na „ twoich górach” gromadził się lód i śnieg.


  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Rozważanie, trafiające w sedno zła,naszych czasów.
avatar
Statystyki kryminalne wskazują, że najwięcej aktów przemocy - w tym ciężkich uszkodzeń ciała i zabójstw - doświadczamy w kręgu najbliższych.

W chrześcijańskim od tysiąca z kawałem lat kraju
avatar
Dziękuję za komentarze! skryba021
avatar
To wszystko prawda ale przemoc dotyczy wszelkich grup wyznaniowych. Wszyscy albo większośc mamy rodziny i najblizszych a zło nie przebiera...idzie tam , gdzie ma dobry grunt. Pozdrawiam :)
© 2010-2016 by Creative Media
×