Przejdź do komentarzyO rezonerze
Tekst 157 z 255 ze zbioru: Kontynuacja satyrycznych kontynuacji
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2019-05-22
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2171

O rezonerze


Znany rezoner spod miasta Ryga

byle co jadał, byle czym rzygał,

więc ludzie się zeń śmiali

i totalnie olali;

tak się narodził dziwak troll strzyga.

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Właśnie chyba przed godziną mieliśmy do czynienia z tym, co nieustannie krytykuje trotsiga. Kiedy wpisywałem swój limeryk, bezpośrednio przede mną był limeryk wyżej wymienionego. Cudownym zdarzeniem losu nagle jego limeryk przesunął się za mój. Jak ocenić wiarygodność tego nieustannego, niespożytego wnioskodawcy?
avatar
Najlepszym dowodem na twoją podłość i obłudę jest to, że nigdy nie przyznasz się do oczywistej winy, a ponadto korzystasz z tego, że ja ciebie nie zablokowałem, więc swoje cuchnące pomyje możesz wylewać pod moim tekstem.
Ja takiej możliwości nie mam, bowiem jestem przez ciebie od dawna zablokowany. Jeżeli przypadkowo myślisz, ze natychmiast cię zablokuję, to się mylisz. To nie mój styl!
Co do twojego poziomu i stylu nie będę się wypowiadał, bowiem szkoda czasu. Natomiast chcę ci uzmysłowić, że "Szkoła Podstawowa" nie jest nazwą własną, więc wypadałoby pisać małymi literami.
avatar
Prymitywny oszuście, znowu kłamiesz, czyli zwyczajnie jesteś sobą. Nie miałeś u mnie blokady na pewno od kilku miesięcy albo i dłużej. Megalomanie, jesteś nieszczęśliwym człowieczkiem, nawet ci współczuję, choć na to nie zasługujesz. Odwal się ode mnie raz na zawsze, chociaż raz w życiu pokaż odrobinę klasy!
© 2010-2016 by Creative Media
×