Przejdź do komentarzyWypełnić wolę Boga
Tekst 112 z 134 ze zbioru: Blaski i cienie
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2019-06-01
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1422

Wypełnić wolę Boga


W wieku trzydziestu trzech lat Jezus został ukrzyżowany i wrogowie Jego chcieli, aby odszedł z tego świata, lecz On wypełniwszy wyznaczone zadanie przez Boga Ojca — zmartwychwstał dnia trzeciego i przebywał po śmierci na tym świecie. Swoją obecnością jednym sprawił ogromną radość, lecz tym, którzy nie chcieli Go na tym świecie, że strachu jeżyły się włosy na głowie.

Między wierzącymi mówiono, że każdy kto wypełnia rzetelnie polecone zadanie od Boga Ojca (czyli naśladuje Jezusa), a tym samym jest posłusznym swoim rodzicom, to będzie długo żył i dobrze mu się będzie wiodło tu na ziemi, a potem w niebie.

Chociaż naśladowanie Chrystusa i głoszenie Jego nauki, szczególnie w pierwszych wiekach nie było łatwe. Byli tacy, co głosili i zostali potraktowani przez wrogów tak samo jak Jezus, ale odchodzili z tego świata bardzo szczęśliwi, gdyż wypełnili wolę Boga.

Było, jest i będzie - zadanie postawione przez Boga dla każdego człowieka. Człowiek ma wolna wolę, podejmuje decyzję, wypełnia wolą Boga Ojca, albo od niej ucieka…


Motto!

Masz pragnienia. Masz wolną wolę. Wybiera się miłość.


  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Dzięki autorowi, za przypomnienie jednego z bardzo ważnych wydarzeń, w życiu ludzkosci.
© 2010-2016 by Creative Media
×