Przejdź do komentarzyDualizm ciała i ducha
Tekst 14 z 28 ze zbioru: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-06-13
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1025

Przyczyną wszelkich dramatów i poniesienia konsekwencji jest brak świadomości o egzystencji w wymiarze fizycznym i duchowym oraz dualizmu korpuskularno - falowego cząstki elementarnej w oddziaływaniach informacyjnych człowieka - rodzaj informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości rodzajów informacji we wszechinformacji, które kodowane są w trójwymiarowym barwnym obrazie wizji i fonii, niezwykle szczegółowa informacja o całości rodzaju informacji, z nośnikami destrukcyjnych falowych informacji myśli, słów i uczynków o niskiej częstotliwości wibracji, kodowane falowo trafiają do tunelu uczynków swoich. Według fizyki kwantowej tunelowo - falowe kodowanie destrukcyjnych falowych informacji o niskiej częstotliwości wibracji, z którymi oddziaływują o niskiej częstotliwości wibracji destrukcyjne falowe informacje, prowokacji, kuszenia, buntu oraz negowanie i manipulowanie rzeczywistych i rzetelnych słów Pisma Świętego przez zbuntowanych aniołów (Rdz 3: Iz. 14,14-15: Obj. 12,7-9: 1P. 5,8) Natomiast myśli, słowa i uczynki, nośniki informacji o wysokiej częstotliwości wibracji, zgodne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela są kodowane w wymiarze wyższych częstotliwości wibracji, przeznaczonych do zmartwychwstania i życia wiecznego w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości (Obj. 21)

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Zbiór przepisanych myśli z czegoś.
Co to ma być?
avatar
Doszukałem się:
Według fizyki kwantowej.
i tu popełniłeś błąd.
Fizyka kwantowa nie określona
jest w ciągłym rytmie, badawczym.

Nie wiem z jakich materiałów korzystałeś.

Ewangelia to już , nie wiem co!!!!
avatar
W trzech zdaniach Autor użył 9 x słowa "informacja" /i jego pochodnych/.

Co to oznacza?

Że natłok w tym NIELITERACKIM tekście tych "informacji" - to DEZINFORMACJA??

O dualizmie duszy oraz ciała - patrz tytuł- nie ma tu w ogóle mowy
avatar
Falowe kodowanie destrukcyjnych falowych informacji o niskiej częstotliwości falowania oraz kodowania częstotliwej informacji destrukcyjnie kodowanej falowo informacyjnie częstotliwie falowanej - i już wszystko wiemy!
avatar
Z opowiadaniami historyczno-obyczajowymi (patrz sugerowany gatunek literacki) ten "Dualizm..." nie ma żadnych styków
avatar
Na poziomie komunikatywności języka i jego literackości tekst niekomunikatywny i nieliteracki. Gdyby na publixo.com działała AI, takich "esejów" jak ten nie byłoby w ogóle.
avatar
Lorem ipsum. Bełkot.
© 2010-2016 by Creative Media
×