Przejdź do komentarzyTymczasem w Polsce... dzieje się
Tekst 83 z 105 ze zbioru: Wiersze satyryczne
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formawiersz / poemat
Data dodania2020-10-31
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń962

Tymczasem w Polsce... dzieje się


Bojówki Kaczyńskiego

Ruszyły do boju

„Za Polskę! Za kościół!”

Biją wroga w znoju.


Któż taki ich wrogiem?

— No te tam... w spódnicy!

Są wściekłe, zbyt groźne...!

Bardziej niż rolnicy.



  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo fajne!
avatar
Bardzo trafne i niezwykle aktualne.
avatar
Dziękuję Panowie! Miłego, zasłużonego weekendu życzę. :)
avatar
Ładnie napisane ale strasznie tendencyjnie.
No ktoś zaczął włazić z buciorami do kościołów , mazał farbą walił gazem i krzyczał że to wojna .
A teraz .. że atakują - to było naturalne,----- ale i tak lewactwo góruje w bandytyzmie.

Proszę zastanowić się lepiej że jednej i drugiej stronie zależy na konflikcie.
Ktoś specjalnie sprowokował.
My mamy obowiązek powstrzymać wszystkich od eskalacji.
A sprawa totalnie głupia i niezwykle mało ważna .
Pretekst na maksa .
avatar
Adolf Hitler przewraca się tam - gdziekolwiek wypoczywa po trudach życia, kiedy patrzy jak polscy faszyści atakują protestujących przeciwko charłactwu.
avatar
No, no, Rozar, nie rozpędzaj się tak. Wszyscy widzimy, kto góruje. Reżimowa TV kłamie jak najęta i manipuluje faktami. Sama byłam świadkiem jak przedstawiali pomnik Powstańców Warszawskich. Jakiś idiota go przyozdobił (jaki?), ale osoby ze Strajku Kobiet natychmiast te ozdoby usunęły. A TVP Info cały dzień grzmiała, pokazując tylko ten pierwszy obrazek, który miał miejsce bardzo krótko. Dlaczego? Jak myślisz? To tylko malutki przykład, a jest ich mnóstwo. Codziennie oglądam pisowską TV, więc wiem, o czym mówią i co pokazują. Ręce opadają.
Zło rodzi zło... Byleby nie było gorzej.. Ale, jak to w życiu, czasami musi być  bardzo źle, żeby potem mogło być dobrze.
Myślę, że kobiety już nie odpuszczą. A że będzie wśród nich pełno prowokatorów to pewne. Z nimi trzeba walczyć.



Legion, na pewno oczy przeciera. Dramatyczne czasy czekają Polskę. Myślę jednak, że nikt i nic, nawet pandemia, nie powstrzyma teraz kobiet. Są uparte, zawzięte, wrażliwe na zło... i będą walczyć do upadłego. Wiem to po sobie. :)
avatar
Rozar, i jeszcze jeden cytat sprzed paru dni dla Ciebie, z którym zgadzają się ludzie zdrowo myślący: — "Dziś kobiety, studentki, nastolatki, siostry, matki będą protestować w naszym mieście!! To nie są lewacy, Antifa, czy jakiś inny wróg wymyślony w chorych głowach - to nasze dziewczyny, żony protestują przeciw odbieraniu im praw!!!! Czy pozwolicie by stała im się krzywda?" – apeluje do "dresiarzy, cwaniaków i innych rozrabiaków" aktor Antoni Pawlicki.
© 2010-2016 by Creative Media
×