Przejdź do komentarzyKomentarze i komentatorstwo
Tekst 21 z 39 ze zbioru: Komentarze i recenzje
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-01-23
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1077

Czytam i czytam te najnowsze komentatorskie wpisy na temat(y) zasygnalizowane w tytule postu stwierdziwszy z niejakim rozbawieniem, iż znowu mamy tu do czynienia z rympałem dawno wyważonych drzwi.


Co jakiś czas pojawia się bowiem nowy odkrywca, który ze śmiertelną powagą Sowy Przemądrzałej prezentuje wątki / problemy najbardziej oczywiste z oczywistych.


Żeby wszak nie być gołosłowną, odsyłam niniejszym do:


https://www.publixo.com/text/0/t/17564


życząc Zainteresowanym dalszego wielosłowia oraz nadprodukcji czegoś o czym tradycyjnie powiadamiają cyklicznie pstrzące na coś muszki, kiedy przychodzi wiosna...


  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Może tak, może nie?

Bardzo serdecznie :)
avatar
Jak się ma - akurat tutaj, w tym pisarstwie - "komentatorstwo" (w sensie aktywności pod cudzymi tekstami, dodajmy, aktywności nie tylko werbalnej) do twórczości stricte poetyckiej i publicystycznej, łatwo się na publixo zorientować: z danych licznikowych przy loginie befana_di_campi wynika, że na ponad siedem tysięcy Jej komentarzy przypada zaledwie osiemset osiemdziesiąt tekstów literackich. Co to oznacza? To, co zawsze: "komentatorstwo" nie wymaga żadnego wysiłku ni artystycznego, ni intelektualnego. Wystarczy wstawić link, emotkę, setkę znaków zapytania - i mamy "komentarz".
avatar
Powiedział, co wiedział ;) Po czym zakończył ;)
© 2010-2016 by Creative Media
×