Przejdź do komentarzyPamiętnik wyszczepionej przeciw covid-19
Tekst 12 z 81 ze zbioru: Różne
Autor
Gatunekfantasy / SF
Formaproza
Data dodania2021-06-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń834

Przedwczoraj pojechałam do punktu szczepień.

Miła pani doktor  przeprowadziła ze mną wywiad. Tak, wywiad! Potem z wypełnionym kwestionariuszem udałam się do gabinetu zabiegowego. Ukłucie nieznaczne, mniejsze niż po pobraniu krwi i - bach - jest zaświadczenie, a właściwie karta szczepienia. Świetny dokument, dzięki któremu można się dowolnie przemieszczać, a także w razie pobytu w szpitalu nie być narażonym na parę rzeczy.

Miałam pozostać w przychodni jeszcze przez pół godziny. Zadowolona, że nic się ze mną nie dzieje niedobrego, wróciłam do domu.

Pić dużo wody i mieć zapas paracetamolu - pamiętałam -  i ruch.

Na pytania o zdrowie mówiłam, że świetnie się czuję. Żadnych dolegliwości. Super, należę chyba do tych szczęściarzy, którzy są jak `ruska stal`.

Po południu następnego dnia sporo się zmieniło. Wysoką gorączkę plus osłabienie przypisałam normalnym skutkom po szczepionce. Przecież tak się czuje większość, nie ma co przeżywać. Wzięłam paracetamol i popiłam sporą ilością mineralnej.

Będzie dobrze - pocieszałam się - wkrótce przejdzie.









Stop obelgom.

Sprzeciwiam się komentarzom nie na temat.



  Spis treści zbioru
Komentarze (26)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Po tej szczepionce jest wyjątkowo wysoki współczynnik powikłań - wraz ze zgonami. Ale cicho sza.

Typowy przykład - koleżanka mojej mamy walczyła trzy tygodnie wraz z utratą przytomności.
Poważne opuchnięcia, ludzie leżą nawet po tydzień czasu itp.
Taki przykład tej pielęgniarki co jako pierwsza się medialnie zaszczepiła i odleciała - potem o niej ucichło - okazało się że zmarła .
Właśnie miałem podobny przykład znajomy stracił przytomność i po tygodniu zmarł na zator płucny.
A czy niezbędna jest ta szczepionka ?
Same zdawkowe newsy i brak konkretnych informacji wraz z brakującymi liczbami - statystykami .
Coś jest mocno nie tak
Ja dziękuję Bogu że w mojej rodzinie nikt kto się zaszczepił nie cierpiał - prócz mej chrzestnej .

Sytuacja jest przedziwna i szokująca .

Ja normalnie krzyczę - BRONCIE SWOJE WNUKI I DZIECI -
------------NIE DAJCIE SZCZEPIĆ DZIECI !!!!
avatar
Jestem po obu dawkach szczepionki AstraZenecka.

Po wypełnieniu /każdorazowo/ obu stron formularza, gdzie jest dobre 30 pytań o stan twojego zdrowia, w tym o kontakt z chorymi na covid-19, o twoje uczulenia /na cokolwiek/, o twoje aktualne samopoczucie - jeżeli chociaż JEDNA z nich odpowiedź jest pozytywna (na TAK), jesteś kierowany do lekarza i/lub odraczany.

Jeżeli wszystkie odpowiedzi są na NIE (nie miałeś kontaktu, nie jesteś alergikiem, nie masz temperatury itd.), idziesz za parawan, dają ci w ramię bezbolesny zastrzyk, każą ci przez najbliższe dni unikać forsownego wysiłku i plażowania, po czym przez 15 minut jeszcze siedzisz w poczekalni, by lekarz mógł stwierdzić, że wszystko jest ok, nie masz wstrząsu anafilaktycznego i możesz iść do domu.

Do dzisiaj w całej Polsce co najmniej jedną dawką zaszczepiło się ponad 25 milionów ludzi
avatar
Szczepionki nie są przebadane do końca, bo to na nas prowadzona jest ostatnia faza eksperymentu.

Nikomu nie zalecam, na szczęście pomimo propagandy nie ma obowiązku.

Jak słyszę, że ktoś zamierza zaszczepić własne dziecko, to skóra mi cierpnie, bo uważam, że ludzie nie są w stanie przewidzieć do końca skutków.

Z drugiej strony patrząc, nie wiem czy słyszałeś, jak strasznie ludzie cierpią na covid. O tym też się nie mówi. O tym w jakim stanie bywają w szpitalach zależy od służby zdrowia i stopnia ich człowieczeństwa. Człowiek, który nie może wypowiedzieć słowa, nie może się odżywiać, wydalać, ale czuje leży pod respiratorem samotnie. Biorę pod uwagę najcięższe postacie tej choroby.Większość z nas przechorowuje chyba w miarę, (sądząc na przykładzie własnego podwórka).

Tragiczne przypadki, które przytaczasz, istnieją, a jest ich na pewno więcej. Jak ogłaszano w mediach, że sama choroba pochłania więcej ofiar niż szczepienia. A jednostka ludzka jest chyba zerem, ważna jest "populacja" i "wyszczepienie". Nie polecam tym, którzy powtarzają takie teorie dla własnych korzyści, by byli skazani na "bezpłatną" służbę zdrowia.
avatar
W mojej rodzinie Pieńkowskich, w firmie, w której pracowałam, wśród moich przyjaciół i znajomych wszyscy są zaszczepieni co do sztuki. O żadnych powikłaniach, o żadnym dyskomforcie nigdy od nikogo, kto był zaszczepiony, nikt mi nie mówił.

Jeżeli w formularzu przedszczepiennym podajesz zmyślone dane, nie dziw się potem, że masz kłopoty
avatar
Emiliapienkowska, tak, wszystko się zgadza,jednak pewnym powikłaniom nie da się zapobiec. Ktoś zdrowy, może być na nie narażony i przeciwnie człowiek z chorobami współistniejącymi, może przejść bez większych zawirowań.
Los szczęścia.
avatar
"W mojej rodzinie Pieńkowskich, w firmie, w której pracowałam, wśród moich przyjaciół i znajomych wszyscy są zaszczepieni co do sztuki. O żadnych powikłaniach, o żadnym dyskomforcie nigdy od nikogo, kto był zaszczepiony, nikt mi nie mówił."

Na moim podwórku jest pół na pół, a tam, gdzie ludzie się napatrzyli na chorych i umierających na covid, to chyba wszyscy się zaszczepili. Albo albo.
avatar
I oto odpowiedzenia dyskusja - dzielimy się spostrzeżeniami.
W moim otoczeniu około 1000 osób ( znajomi znajomych i rodzina ) Znam trzy przypadki trudnego przechodzenia wirusa. Jedna osoba zmarła .

Niektórzy jednak mają w rodzinie osoby zmarłe w wyniku zaniedbań itp. To też ofiary obecnej sytuacji - szacowane na ponad 100 tys .

To co wiem na pewno- to obostrzenia nie miały najmniejszego sensu - i dlatego podejrzewam że sytuacja ta ma to wygenerować szczepienie ludzi . Nie wierzę w tą szczepionkę bo mniemam że wszyscy przeszli covida . Objawowo , albo nie, ale przeszli. Więc po co szczepić ? A do tego jeszcze dzieci ? Lekarze niezależni zrzeszają się w UK USA RFN Francji a najliczniej we Włoszech. Słyszymy zupełnie inną narrację i głos sumienia. A strona przeciwna ? - okazuje się że to ludzie mniej lub bardziej sponsorowani przez koncerny ............
Wydaje się niemożliwe - a jednak wytykają palcem wcześniejsze kontakty lub stypendia.
Nie umiem dobrze ocenić sytuacji i różne warianty wchodzą mi do głowy . Ale wierzę lekarzom tym którzy unoszą głowę w akcie sprzeciwu choć wiedzą że czekają ich szykany i mogą stracić prawo wykonywania zawodu . Do takich ludzi mam wielki szacunek i na nich polegam.
Tym bardziej że jest ich bardzo dużo .
avatar
A oto link do filmu zrzeszenia niezależnych lekarzy i N
Oczywiście usunięty z you tuba .
A przecież ludzie ci operowali tylko danymi z właściwych urzędów .
Oto prawdziwy obraz wymiany myśli - mają się szczepić i basta .
avatar
https://www.youtube.com/watch?v=efdoS90PRSI
avatar
"0 -Rozar, 1 godz. temu (13:03)
https://www.youtube.com/watch?v=efdoS90PRSI"

Nie działa.
avatar
L I T O Ś C I!!!


Szczepienia NIE SĄ wynalazkiem wczorajszym. Mają na całym świecie swoją dłuuuuugą 150-letnią historię, i wszystkie zakończyły się sukcesem. Profilaktyka jest nauką, znaną od 7 pokoleń co najmniej! Takie upiorne wprost choroby jak czarna ospa, cholera, gruźlica, trąd, odra, szkarlatyna, tyfus, wścieklizna etc., etc. zostały z naszego życia na całej Matce Ziemi wyeliminowane właśnie dzięki postępowi nauk medycznych i masowym szczepieniom!

Gdzie chcesz leczyć swoje lumbago? U krawca?? To się tam lecz! Po wo dze nia!

Ps. On także leczy - bardzo skutecznie - "na głowę"!
avatar
W jednym z komentarzy do własnego tekstu Rozar napisał, że zna kilka osób, które zmarły po szczepionce przeciw covid-19. Czegoś tutaj nie rozumiem. Skoro Rozar pisze, iż zna osoby, które zmarły po szczepionce, to znaczy, że on też zmarł. czyli zmarł, a jednak nadal pisze dyrdymały. Bo gdyby napisał, że znał takie osoby, to informacja byłaby logiczna, chociaż nie wiem, czy prawdziwa. Ale głupoty może pisać każdy, a szczególnie zwyczajny, bezmyślny pisior.
avatar
Nie obchodzi Państwa fakt, że te nasze wypowiedzi czytają także nasze dzieci - a nawet wnuki? One są dużo lepiej od nas wykształcone! Jakie świadectwo sami sobie tutaj publicznie wystawiamy?
avatar
"W jednym z komentarzy do własnego tekstu Rozar napisał, że zna kilka osób, które zmarły po szczepionce przeciw covid-19. Czegoś tutaj nie rozumiem. Skoro Rozar pisze, iż zna osoby, które zmarły po szczepionce, to znaczy, że on też zmarł. czyli zmarł, a jednak nadal pisze dyrdymały. Bo gdyby napisał, że znał takie osoby, to informacja byłaby logiczna, chociaż nie wiem, czy prawdziwa. Ale głupoty może pisać każdy, a szczególnie zwyczajny, bezmyślny pisior"

Janko, bardzo cię przepraszam, ale prosiłam.

Każdy ma prawo do swojego zdania.

Gdyby każdy był tego samego zdania, nie można by było dyskutować.
avatar
Bardzo przepraszam, ale czegoś tu nie zrozumiałem. Skoro Janko ma odmienne zdanie i je tutaj przedstawia, to o to chyba chodzi w dyskusji?
avatar
"Bardzo przepraszam, ale czegoś tu nie zrozumiałem. Skoro Janko ma odmienne zdanie i je tutaj przedstawia, to o to chyba chodzi w dyskusji?"

Wyzwiska to nie dyskusja.

Stop obelgom.
Sprzeciwiam się komentarzom nie na temat
avatar
Program rządowy uważam za ordynarny i nieludzki.
avatar
Arcydzieło, nie życzę sobie wulgaryzmów pod moim tekstem.
Stop obelgom i komentarzom nie na temat.
avatar
a ja sobie nie życzę demagogii, wodolejstwa i głupoty. Kończę temat.
avatar
Janko to udany duet z arcydziełem :-))))
avatar
Rozar, wolałabym wypowiedzi na temat, a nie krytykę dyskutujących.
Przykro mi.
Jeśli ktoś chce, może o tym popisać na forum.https://www.publixo.com/forum/0/tid/853
avatar
Niestety ale tak już było nie raz obok retoryki znajdzie się destrukcja i to głównie od tych samych osób.
A temat niezwykły wręcz i jest o czym mówić .
avatar
25 000 000 zaszczepionych Polaków to nie zaszczepione 25 000 000 kur, lisów czy królików.

Zaszczepiono świadomych, trzeźwych i odpowiedzialnych l u d z i - z co najmniej średnim w Polsce wykształceniem!

Ktoś, kto bredzi o tym, że Polacy /w liczbie 25 milionów??/ są głupsi od barana /kury, królika czy myszy doświadczalnej/

powinien - dla własnego dobra - natychmiast zgłosić się do najbliższego psychiatry
avatar
Zanim przyjmiesz szczepionkę,

przeczytaj UWAŻNIE formularz przedszczepienny,

wypełnij 30 poszczególnych rubryk

i jeżeli wszystkie twoje odpowiedzi były na NIE,

poddaj się szczepieniu.

To, że potem coś poszło nie tak, SOBIE tylko zawdzięczasz - nie pielęgniarce, nie zastrzykowi, nie producentom szczepionki, nie rządowi i nie panu Bogu.

S O B I E

Jeśli nie umiesz czytać - nie szczep się!
avatar
Emiliapienkowska, to tak jakby twierdzić, że ofiara sama sobie winna.
avatar
Uzupełnię wiadomością z ostatniej chwili. W Japonii po śmierci dwóch osób zaszczepionych Moderną wykryto zanieczyszczenia, w tym cząstki stali. Z rynku wycofano około 1,6 mln dawek szczepionki Moderny.
© 2010-2016 by Creative Media
×