Przejdź do komentarzyKuszenie Jezusa - ciąg dalszy
Autor
Gatunekhistoryczne
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-08-28
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń811

`I rzekł mu: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów diabła do Jezusa Zbawiciela: Jeżeli jesteś Synem Bożym, pierwszym doskonałym stworzonym aniołem, rzuć się w dół, aby poniósł śmierć, i zbawienia nie dokonał, aby wolę swoją wypełnił diabeł - upadły anioł, który kusi do czynienia negatywnych myśli, słów i uczynków, w których wolę swoją wypełnia (Rdz 3,1-7; 4,6-7) napisano bowiem, przez proroków: Aniołom swoim, posłańcom Boga Wszechmogącego przekaże o tobie, abyś był strzeżony aż do wypełnienia woli doskonałej miłości w dziele zbawienia Boga Wszechmogącego, abyś nie zranił, aż do ran zadanych na krzyżu o kamień, rodzaj informacji, nogi swojej, funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji z formą ruchu swego` `Jezus mu rzekł: Jezus Zbawiciel diabłu rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów: Napisane jest również, przez proroków: Nie będziesz kusił, nie będziesz żądał, aby wolę twoją wypełniał Pan, Bóg Wszechmogący swego, Stworzyciela` `Znowu, powtórnie wziął go diabeł, aby wolę swoją wypełniać na bardzo wysoką górę, bardzo duża bliskość w wypełnianiu woli diabła i pokazał mu wszystkie królestwa świata, historyczne, które były w bardzo dużej bliskości w wypełnianiu woli diabła oraz chwałę ich, którą przynoszą mu w wypełnianiu woli diabła` ` I rzekł, diabeł mu: To wszystko dam ci, tych wszystkich, którzy są w bardzo dużej bliskości w wypełnianiu woli diabła, oraz chwałę ich, którzy przynoszą mu w wypełnianiu woli diabła, jeśli upadniesz, wtedy gdy będziesz negatywnymi myślami, słowami i uczynkami wypełniał wolę diabła i złożysz mi pokłon, wtedy w tobie będzie wolę swoją wypełniał diabeł` `Wtedy rzekł mu Jezus: Idź precz, szatanie! Czyli odstąp ode mnie przeciwniku, w wypełnianiu woli doskonałej miłości Boga Wszechmogącego. Albowiem napisano, przez proroków: Panu Bogu, Wszechmogącemu swemu, Stworzycielowi pokłon oddawać, wtedy w tobie będzie wolę swoją doskonałej miłości wypełniał Bóg Wszechmogący i tylko jemu, Bogu Wszechmogącemu służyć będziesz, wypełniał wolę doskonałej miłości Boga Wszechmogącego, wtedy w tobie będzie wolę swoją doskonałej miłości wypełniał Bóg Wszechmogący` `Wtedy opuścił go diabeł, którego woli nie wypełnił, a aniołowie, posłańcy Boga Wszechmogącego przystąpili do tego, który wypełnia wolę doskonałej miłości Boga Wszechmogącego i służyli mu, w wypełnianiu woli doskonałej miłości w dziele zbawienia Boga Wszechmogącego (Mat 4,6-11)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×