Przejdź do komentarzyO Franku i bezrobociu
Tekst 52 z 255 ze zbioru: Zrobić w jajo
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2021-12-24
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń826

O Franku i bezrobociu


Oznajmił Franek dziś w Białymbłocie,

że ciągle zmniejsza się bezrobocie,

bowiem w ciągu dwóch miesięcy

zmarło trzydzieści tysięcy,

a za rok cały to będą krocie.


Dedykję antyszczepionkowcom, tym z publixo w szczególności.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Właśnie przeszłam Covid - 19, było to jak grypa.Trochę kaszlu, kataru no i osłabienie.Bałam się, bo mam sporo lat i sporo towarzyszących.Jednak bardziej bałam się szczepienia.Mam problemy z sercem,a jak słyszę sporo ludzi umiera po szczepieniu na serce i nie tylko.Jakie ty masz janko prawo dyktować mi czy mam umrzeć na cowid ,czy po szczepieniu i jak się ma do tego tolerancja.
avatar
Już mnie ten głupek Dobromir zablokował, bo mu napisałam ,że się nie zaszczepiłam.Gdzie do diabła wasza tolerancja???
avatar
Jak wiadomo TA szklanka jest zawsze pełna tylko do połowy, i kto chce dalej pić, ten zrobi to, co trzeba.

Życie - nie śmierć, a życie! - jest sztuką wyborów.

..............................

I żeby była jasność,

wszyscy pozostali już się nie napiją
avatar
Stoisz pod ścianą
Kochanie
Iść dalej
Nie masz już dokąd
avatar
Pani Emilio, bardzo dziękuję. Adelo, Tobie też dziękuję, chociaż nie bardzo rozumiem, jak Twoje poglądy mają się do wartości literackich? Ponadto pytasz, gdzie nasza tolerancja? A czy ja Tobie lub komukolwiek, gdziekolwiek i kiedykolwiek narzucałem jakieś poglądy? Nie przypominam sobie. Dużo zdrowia Ci życzę.
avatar
Co zaś tyczy zablokowania przez Dobromira, to kilka tygodni temu ni stąd ni zowąd też mnie zablokował, mimo że od chyba kilku miesięcy zachowywaliśmy wobec siebie pełną neutralność, czyli się nie komentowaliśmy.
© 2010-2016 by Creative Media
×