Przejdź do komentarzyszczyt powołań kapłańskich
Tekst 1 z 5 ze zbioru: pozdrowienia dla wiernych
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2022-07-19
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń474

Niniejszym otwieram rubryczkę, w której będę pozdrawiał trzodę chlewną.


W ciągu ostatnich lat w związku z małą liczbą zainteresowanych zamknięto seminaria w m.in. Kaliszu, Wronkach, Bydgoszczy i Legnicy. Zagrożone jest 13 kolejnych placówek, w tym Białystok, Kielce, Szczecin, Elbląg oraz Olsztyn.


Brawo wy!

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Po ostatnich wydarzeniach, myślę, że to dobra tendencja.
avatar
Ożesz kurwa, jak dobrze! Ale najważniejsze, żeby nie trafić po śmierci tam, gdzie owce i barany. To dopiero by było piekło!
avatar
Legionie, zlikwidowano też seminarium w Świdnicy, a właściwie to z Legnicy i Świdnicy włączono do wrocławskiego. I teraz we Wrocławiu jest łącznie kilkunastu alumnów. Tłok niesamowity.
avatar
Najbardziej mnie cieszy zagrożone w Kielcach.
Gdyby ktoś widział jakie kiedyś wyjebali budynki...
Trzy wyższe uczelnie by się zmieściły.
avatar
Co trzeba zrobić, żeby zreanimować

u nas - w sytym unijnym wolnym k/raju -

na naszych oczach odchodzący /wraz ze starcami/ w niebyt

Kościół

??

Przywrócić tyranię. Nie ma Kościoła bez biednych, cierpiących - i uciśnionych.

Ojczyznę wolną
Racz przywrócić, Panie...

/M. Konopnicka "Rota" 1908 r./
avatar
Doczekamy i w Polsce normalnych czasów. Już nadchodzą.
Powtarzamy drogę Irlandii, Hiszpanii, Włoch. Z dużym opóźnieniem, ze względów historycznych, ale już "widać światełko".
avatar
Mariaż pisowskiej władzy i dogorywającego Koßcioła upadnie samoistnie jak domek z kart, czego zresztą świadkami już jesteśmy jako zdefragmentowany, lawinowo starzejący się My-Naród.
© 2010-2016 by Creative Media
×