Przejdź do komentarzyRaz Ziarnem, raz spermą
Tekst 2 z 5 ze zbioru: pozdrowienia dla wiernych
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2022-07-19
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń500

Przyznam się, że sam bym coś chętnie wyruchał w gabinecie metropolity. Najlepiej krakowskiego. Jednak w przeciwieństwie do księdza prowadzącego dziecinne `Ziarno`, nie jestem przekonany, że tam, nic jeszcze nie było ruchane. Mam słabość do cherubinów, dlatego najchętniej wyruchałbym jakiegoś crossdressera. Ziarnożercy nazywają takiego `ciacho`. Znaczy - wypierdoliłbym ciacho na biurku metropolity. Liczę, że w niedługim czasie będzie można wynająć któryś z gabinetów na godzinki, to mi się spełni.

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Cel ambitny, może Ci się uda. Próbuj. Jeśli się uda, to napisz.
W oryginale usuń ostatni przecinek w drugim wersie.
avatar
Chłop pozostaje chłopem, nawet jak założy sukienkę...
avatar
Leko znów się pojawiło
i mierdząco się zrobiło,
gdyby z szambem odpływało,
to przyjemniej by się stało.
avatar
Leko, idź na Słońce się wygrzać, bo wungiel obali kloakę pisowskie i zimą będzieta palić plastikowymi butelkami, które będzieta wybierać z kontenerów. A jak kloaka padnie, to ja się za was weznę. Obrazy wam pokażę Matki Diabelskiej i dzieciątka pokalanego i inne rzeczy od których będzieta mdleć, a waszym artykułem 196 będę se dupę podcierał.
avatar
Jeśli kto lubi scat, to się na pewno zachwyci, ale mnie samemu trudno ocenić własny zad. Jednak obiecuję, że go pokaże publicznie, kiedy PiS przegra wybory.
avatar
W takim razie polecam portal: BDSM.pl, z dziesiątkami tysięcy ogłoszeń katów, psów, suk, niewolników, niewolnic, masterów, Lady`s. Jeśli za mało, to Escort, Eamore, Bagla, Boonga, Kochanka, Roksa, Zbiornik, itd... Wszystko pl. Wybór, jak śliwek w sadzie wielkotowarowym.
avatar
Może leczą dupy u weterynarzy? No, dobrze, idę opierdolić macę z zarodkami i baklawę na deser. A Ty sobie zrób palcówę to Ci zejdzie ciśnienie i nie prowokuj mnie, bo nikt się nie odważy ze mną więcej konwersować.
avatar
Czerwone i czarne. Na pohybel wszystkim!
© 2010-2016 by Creative Media
×