Przejdź do komentarzyWitajcie w świecie cybernetycznego, słodkiego niewolnictwa!
Tekst 22 z 26 ze zbioru: Groza
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2022-09-19
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1130

Planeta Ziemia jest naszym domem, ale wkrótce stanie się cybernetycznym obozem koncentracyjnym. Szykuje nam to przestępcza elita bankierów i właścicieli wielkich korporacji, którzy rządzą światem.


Jej celem jest:


- stworzyć jeden podporządkowany korporacjom światowy rząd;


- ustanowić globalną elektroniczną walutę, by podzielić świat na panów i niewolników, aby  łatwiej kontrolować;


- zmusić ludzi do używania różnych wersji elektronicznych czipów i aplikacji z informacjami biometrycznymi, danymi osobowymi i danymi dotyczącymi elektronicznych pieniędzy, w celu uzyskania kontroli nad populacją;


- ograniczyć populację, aby łatwiej kontrolować i lepiej zarządzać ludźmi.


Nasz świat stoi na krawędzi zniewolenia. Rządzi nami grupa szaleńców pozbawionych szacunku do życia ludzkiego. Prawdopodobnie ci szaleńcy inspirują się religijnymi poglądami głoszącymi, że świat należy tylko do wybranych - reszty można się domyślić.


W tym wszystkim pomagają politycy jako wasale bankierów i korporacji, którzy wdrażają ekonomiczną i polityczną zależność państwa od korporacji.


Powstanie nowy system polityczny: korporacyjno - państwowy faszyzm, czyli taki ustrój, w którym nie będzie odgrywać żadnej roli ustawa zasadnicza, tylko dekrety i ustawy państwowe ignorujące wszelką praworządność i ludzkie prawa naturalne.


Wszystko będzie zależne od banków i korporacji. One będą źródłem prawa, ekonomii oraz kultury i obyczajów.


A skutkiem tego będzie nakaz życia online: opieka zdrowotna online, szkolnictwo online, kultura i komunikacja międzyludzka online, usługi online itd. itd., aby przez komputery i cybernetykę kontrolować ludzi. Kontrolowane społeczeństwo to już niewolnicy a na niewolnictwie buduje się bogactwo tego świata - oto jego tajemnica!


A to wszystko, abyś płacił i umierał na ich życzenie, bo ponoć zanieczyszczasz świat CO2, metanem i odchodami, więc lepiej odejdź z tego świata, tzn. niech twoje życie się stanie niczym, tak jak życie niewolników było niczym i tylko surowcem dla fortuny bogaczy.


Witajcie w świecie cybernetycznego, słodkiego niewolnictwa! To już się zaczęło!


  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Może tak, może nie. Poczekajmy na Panią Aurę, kiedy na Saharze pojawi się śnieg, zaś na Grenlandii wyrosną palmy. Oraz że nic nikogo nie zaleje, kiedy pękną falochrony i tamy Holandii...
Życzliwie :)
avatar
Zapomniałeś o jeszcze jednym "przymuszaczu", o Kościele.
avatar
Kraczą stare kruki na sośnie
O tej, co nie będzie, wiośnie.

Doskonałą ilustracją tego, że "jako ludzkość zmierzamy tylko w przepaść"

???!

(patrz w eseju wieszcze ciemnowidzenia)

jest sama ilustracja - namalowany 150 lat temu słynny wielki obraz "Burłacy na Wołdze" I. Repina.

Załadowane po sufit barki ktoś w górę potężnej rzeki POD PRĄD musiał przecież jakoś nadludzkim wysiłkiem ciągnąć, skoro kolejne miasta nadwołżańskie na te towary czekały, a silnika parkowego nikt w tamtych stronach jeszcze na oczy nie widział!

Postawmy sobie pytanie:

C Z Y M od zawsze była, jest - i będzie - ludzka solidarność /z małego "s"/ ??

Nie od decyzji kacyka
Zależy
I z tej decyzji wynika,
Czy będzie tu tyrania -
Czy wolna republika!

Idea narodów zjednoczonych /z małych "n" i "z"/

zjednoczonych wokół wspólnych zadań na rzecz wspólnego dobra

- to nie idea, a rzeczywistość, której jesteśmy naocznymi świadkami. Nastoletnia szwedzka ekolożka Greta Thunberg, minister cyfryzacji Tajwanu Audrey Tang, vicemer Paryża Pauline Nazwisko Uleciało i inni światli ludzie

- a są ich dzisiaj wykształcone całe legiony... i milijony! -

zrobią wszystko i jeszcze więcej, żeby ponaprawiać to, co spaprali nasi samozwani "wodzowie" i co złego wyrządzono Matce Ziemi.

Precz! - a kysz! a kysz! - z tak ponurą wizją przyszłości!!

Nasze teksty czytają też

d z i e c i

więc bacz pilnie, czym je karmisz, Dobry Człowieku
avatar
Napisałam

SILNIKA PAROWEGO
avatar
Witajcie w świecie niewolnictwa,

(vide nagłówek)

Drogie dziatki, ojce, matki!

Tym światem rządzi sitwa,
I innej nie ma gadki!

Prawdziwie wpienia taka narracja właśnie dlatego, że ta wszechobecna w mediach Kassandra wieszczy swe czarnowidztwa na oczach Bogu ducha winnych dzieci!

A potem się dziwujesz, skąd wśród nastolatków tak lawinowy dzisiaj wysyp psychicznie chorych!
© 2010-2016 by Creative Media
×