Przejdź do komentarzy- zielone ludziki w wydaniu świecznikowym -
Tekst 240 z 254 ze zbioru: okolicznościowe
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2023-03-16
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń296

~~

Dla mnie bezsprzecznie oczywistym jest fakt antyunijnej, politycznej działalności dwóch ważnych przedstawicieli krajów z Unii Europejskiej, a mianowicie Viktora Orbána i Jarosława Kaczyńskiego. Obydwaj robią co tylko mogą, aby osłabić wewnętrzną spójność UE, co w znakomity sposób pomaga polityce Kremla na arenie światowej. Pierwszy z nich - Orbán - czyni to w sposób bardziej otwarty, chociażby w poczynaniach polityczno / gospodarczych w gorącym okresie napaści Rosji na Ukrainę, natomiast Kaczyński strojąc swoją postać w piórka prawa i sprawiedliwości - w tym przypadku międzynarodowej - robi to w swoim mniemaniu o wiele zręczniej.

Przeciągający się już w sposób karykaturalny spór Polski z UE o tzw. kamienie milowe KPO jest niczym innym, jak jątrzącym wrzodem na wizerunku tejże spójności w samym wnętrzu UE, czemu to mógłby zaradzić Kaczyński jednym swoim postanowieniem ..

.

Kto na tym traci, a kto korzysta?

.

Tracimy my wszyscy - zarówno zwolennicy, jak i przeciwnicy PiS - poprzez największą w UE inflację, a zyskuje znowu Rosja ze swoim przywódcą Putinem, wykorzystując poczynania Orbána i Kaczyńskiego w sposób bardziej owocny, niż grupek jakichkolwiek, ostatnio ujawnionych na terenie naszego kraju rosyjskich dywersantów.

.

Stało się zatem niezaprzeczalnym twierdzenie, że obydwu polityków można byłoby wpisać w działalność dywersyjną na rzecz Moskwy.

~~

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×