Przejdź do komentarzyOdmienna Wersja Aborcji
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Różne teksty
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2023-11-20
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń186

Rozczłonkowanie siekierką ludzkiego płodu wyciągniętego z łona matki, w większości przypadków nie stanowiło problemu. Prawo działało od jakiegoś czasu i można było przywyknąć. Stanowiło jedyną możliwość w owej krainie, by dokonać legalnej aborcji, bez żadnych skutków prawno karnych i bez podania przyczyny. Warunkiem koniecznym, było roztrzaskanie płodu na kobiercu kwiatów przy nastrojowej muzyce, gdzie krwawe stukanie, współgrało z rytmiczną perkusją, symbolizującą serduszko. Oczywiście bywały wyjątki, kiedy to matka, pomimo wcześniejszej deklaracji, nie chciała poszatkować ostrym narzędziem cząstkę siebie, na zakrwawione kawałki. Prawo dotyczyło także płodów zdrowych, niezagrażających życiu kobiety, zarówno w sensie fizycznym jak i psychicznym. A zatem, bywało różnie.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Mocny tekst. Bardzo.
"Ciemna strona zaawansowanej cywilizacji" - taki mógłby być tytuł zbioru.
avatar
W Strefie Gazy od 7. października b.r. na oczach całego świata zabito 4506 dzieci. To jest ta odmienna wersja aborcji, o której mowa w tym tekście
avatar
Ale to dopiero wierzchołek góry

/lodowej - jej 7/8 zawsze kryje się pod niewidoczną dla nas powierzchnią/
avatar
Czyżby? Nie był9by samotnych matek kalekich dzieci, gdyby ojcowie tych dzieci nie maczali w tym swojego członka!
avatar
Dzięki za powyższe komentarze:)↔Pozdrawiam:)
avatar
Zabicie jest odrażające a zabicie bezbronnego dziecka szczególnie.
© 2010-2016 by Creative Media
×