Przejdź do komentarzyMiłość
Tekst 5 z 22 ze zbioru: skrzydła
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2017-01-21
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1692

Miłość


Jestem-mówi.

Jesteś-odpowiadasz.

Bądź zawsze-mówisz.

Będę-odpowiada.


Aż do skończenia świata.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Wdzięczna miniaturka.
Drobiazg do poprawienia: między myślnikami brakuje spacji (na przykład po "jestem" i przed "mówi" w pierwszym wersie).
avatar
Mankamenty zapisu wskazała już "lilly". Ja z kolei bym jeszcze wykreśliła ostatni wers.
Ponieważ właśnie są najpiękniejsze wszelkie niedopowiedzenia :)))

Serdecznie :)))
avatar
Ostatni wers mówi o tym,co jednak nie jest oczywiste,dopóki się nie wypełni.
avatar
Też się zastanawiałam nad ostatnim wersem. A jednak myślę, że jest potrzebny, bo podkreśla uczucie i wprowadza pewne napięcie. Czy to możliwe, kochać kogoś do skończenia świata?
avatar
Ze względu na to pytanie lily myśle,że niepotrzebny.
avatar
Moje drogie,jestem wdzięczna za zainteresowanie i cenne wskazówki.Zgadzam się z Panią befana di campi,że niedopowiedzenia są najpiękniejsze chociażby dlatego,ze pozostawiają czytelnikowi przestrzeń do zagospodarowania, wyłącznie przez Niego.Dziękuję Ci anetulla za trafną uwagę "nie jest oczywiste dopóki się nie wypełni.Myślałam o Bogu,więc pozostawię ostatni werset.Serdeczności:)
avatar
Nie przeoczmy wyraźnego, bardzo czytelnego przekazu tej miniatury: tytułowa "Miłość" w tym wierszu ma wektor jednoosobowy i działa tylko w jedną stronę: ktoś tutaj oddaje całą/całego siebie komuś lub czemuś... bez żadnej wzajemności. I tak do skończenia świata.

To wzorzec liryki ironicznej
© 2010-2016 by Creative Media
×