Przejdź do komentarzytriple sec
Tekst 2 z 11 ze zbioru: ODSŁONY
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2013-01-22
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1890
wrzucona w twój sen do ostatniej kropli  

wysysam gualdo house blue  

po brzeg  


barwiona skrzydłami niebieskich ważek  

weszłam głębiej w wodę po smutek  


rysunki palcem po plecach ostrożnie  

żeby błękitu nie splamić czerwienią  

wygładzam poszarpany brzeg kamieni  


miałam tworzyć a jedynie pełzam  

po ósmej szklance północ  

(mam własny system bicia - zdecydowanie)  

wzrasta czujność  

każdy szelest spadającej kropli  

staje się krzykiem  

ciało doskonale białe  

wargi dopasowałam do milczenia zaciśnięte  

pięści w pieśni  

podobno jeszcze gdzieś płonie ogień  

z trzaskiem  

zostawiam po sobie pożogę  

wielokrotnie układam do snu  

bez słów stałam się skałą  


ulegam twoim śladom  

   
   
  
  Spis treści zbioru
Komentarze (14)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo smutny głos, rozpaczliwy wręcz, hmm, brzmi trochę jak wołanie, trzeba obiektywnie jednak stwierdzić, że... nie wiem. Zacząłem pisać, wystawiłem oceny, a teraz nie wiem, jakieś straszne opustoszenie ten wiersz zrobił w mojej głowie, może to rodzaj hipnozy... chciałbym jednak zrozumieć podmiot liryczny wykreowany przez autora.
avatar
SPRÓBUJĘ troszkę wyjaśnić skąd inspiracja http://marchut.deviantart.com/gallery/#/d5axe15

dziękuję za pochylenie się nad tekstem
avatar
A nie może Pani słowami? Mam źle skonfigurowaną kartę graficzną i reglamentowany internet. Proszę...
avatar
No cóż trudno, nie dowiem się, ja czasem tak mam, że nie czytam listów do siebie, ostatnio nie przeczytałem jednego, mam jeden komentarz dość obszerny napisany Kogoś z Publixo i też go nie przeczytałem, do tej pory nawet jednego słowa, Janość tak mam... zresztą niewiedza potrafi być błoga, jeżeli mi pani nie opowie co jest na tamtym obrazku, albo nie dołączy go w małej rozdzielczości do tekstu, to może pani stracić (tylko) jednego czytelnika... pozdrawiam.
avatar
Albo te filmy co są po lewej, też ich nie oglądam, ani razu, dobre są? Niech Pani ze mną pogada chwilę, wiersz jest straszny może potrzebuje Pani... pogadać...
avatar
Czy to jest coś zboczonego? deviant... no jeśli tak to może bym zobaczył...
avatar
ale nie z drugiej strony zobaczę, a później będę żałował, może nawet nie tych bajtów, ale wie pani... moje dobre samopoczucie to jest takie dobro narodowe i muszę je chronić... jeżeli przeczytanie wiersza już wprawiło mnie w jakiś dziwny nastrój to po co miałbym ryzykować utratę dobrego samopoczucia i bajtów, sęk w tym, że mi się to w ogóle nie opłaca.
avatar
Znam dobrych dealerów i lekarzy, jak zaszkodzą to pomogą, czują zobowiązani, po najważniejsze jest chyba nie szkodzić, bo katharsis to coś podobnego do remisji choroby, dobrze mówię? Jest tam Pani? Martwię się o Panią...
avatar
ja się tak przyglądam temu pani wiersz i nabieram przekonania, że tam jest przekaz podprogowy, tak jak w buszującym w zborzu, wie pani, to jest o tym chłopcu, co jak urósł i nie mieścił się w książce to zabił Johna Lenina... czytała ją Pani? Wiem, może mnie Pani mieć za idiotę, ale to nie są pozory, ja mam dużo pozytywnej energii, może się Pani poczęstwoać... czy tam na tym zdjęciu są może zwłoki? No właśnie może...
avatar
ej, skąd Pani jest? ... halo
avatar
Pani Łucjo... bo pani ma łucja na imię, tak jak ta z którą adam zdradził ewę? Ten australiopitek cały, jaką lubi pani muzykę? Ej, o muzyce pogadajmy może, łagodzi obyczaje, (Panie wie, że może mi Pani zablokować konto... przypominam, and I swear that dont have a gun,
hej, no trochę mi odbija, ale to z niewyspania chyba, i niepokoju o Panią, a może to jest Pani zdjęcie... nie pomyślłem tak... bo pani nie avatara, tylko jakieś gdzieś zdjęcie i ... idę na papierosa
avatar
Przepraszam byłam w innych rewirach życia :)
na fotografii jest to co opisałam tekstem:)
Pozdrawiam Alina (nie Łucja:)
avatar
Czyli najpierw napisała pani tekst? czy najpierw zobaczyła fotografię? A fotografię Pani sama zrobiła, a z którego roku jest fotografia? A czy może ją Pani zamieścić nad wierszem, żeby przekaz był spójny? Może inaczej jaki przekaz płynie z Pani wiersza... niech się Pani nie śpieszy i nie przeprasza, dzisiaj ja też zmieniam rewir życia... ale wrócę, żeby przeczytać“ pani następny wiersz. Pozdrawiam.
avatar
FOTOGRAFIA (NIE MOJA) BYŁA PIERWSZA - słabo poruszam się po portalu - nie bardzo potrafię wklejać zdjęcia - niestety Panie pstro - będzie musiał pan polegać na własnej wyobraźni :):):)
miłego
© 2010-2016 by Creative Media
×