Przejdź do komentarzyStraszna Historia Ani
Tekst 1 z 1 ze zbioru: Ania i jej historia
Autor
Gatunekhorror / thriller
Formautwór dramatyczny
Data dodania2013-11-26
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1800

Pewnego dnia , wieczorem , do mamy zadzwonił telefon . To było pilne wezwanie do  firmy , lecz nie miała z kim zostawić córki -Ani . Kiedy mama wyszła z domu , zamknęła drzwi na klucz i poszła do siebie do pokoju. Po 5 minutach zadzwonił telefon , Ania myślała , że to dzwoni mama i poszła go odebrać.


-Halo! - powiedziała Ania , ale nikt się nie odezwał. Po chwili usłyszała :

- Jestem trzy ulice od twojego domu ...- odpowiedział nieznajomy głos męski .


Dziewczynka odłożyła słuchawkę i przestraszona pobiegła do swojego pokoju . Pół godziny pózniej zadzwonił telefon . Ania pobiegłą go odebrać z myślą ,że to dzwoni mama .


-Halo ! Mama ?- powiedziała dziewczynka , lecz po chwili znów usłyszała głos męski .


- Jestem dwie ulice od twojego domu ...-powiedziała .


Ania bardziej przerażona odłożyła słuchawkę i pobiegła do pokoju , zaświeciła lampkę i przykryła się kołdrą .Minęła godzina  , gdy znów zadzwonił telefon .


- Halo , kto dzwoni ? - nikt się nie odezwał .


Za 5 minut zadzwonił telefon . Tym razem dzwoniła mama .


- Mamo ! Dobrze ,że dzwonisz  .Przyjedz szybko !


- A co się stało ?


- Przyjeżdżaj , proszę !- odpowiedziała Ania.


- No dobrze już jadę !


Gdy Ania odłożyła słuchawkę zadzwonił telefon , myślała , że  to dzwoni mama , więc odebrała .


- Jestem przed twoim domem ... - powiedział głos .


Dziewczynka bardzo , ale to bardzo się  przestraszyła  , odłożyła słuchawkę i pobiegła się schować . Chwilę potem zadzwonił dzwonek do drzwi . Ania z myślą ,ze to mama , poszła otworzyć drzwi . Zdziwiła się  bardzo  ,  gdy zamiast mamy zobaczyła chłopaka z pizzą .


-Czy pani zamawiała pizzę ?


- Nie ! - odpowiedziała Ania.


W tym samym czasie przyjechała mama Ani i wszystko się w końcu wyjaśniło . Otóż to mama zamawiała pizzę ,bo chciała zrobić swojej córce niespodziankę.



  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×