avatar
MiejscowośćWałcz
Data urodzenia1964-04-11
Data rejestracji2021-01-22
Ostatnia wizyta2021-08-15
Wystawionych komentarzy1
Postów na forum1
Dodanych tekstów2
Wydane książki
Rykoszety wspomnień
Ridero, 2020
ISBN: 978-83-82219-88-3
Autor urodził się 11 kwietnia 1964 w Wałczu (woj. zachodnio -pomorskie). Zakochany w swojej „Małej Ojczyźnie” jaką jest dla niego miasto rodzinne, otoczone pięknymi lasami, położone nad trzema jeziorami. Od 1992 r. do 2007 r. mieszkał we Wrocławiu; tam też przyszła na świat czwórka dzieci. Jest żonaty od 30 lat, gra na perkusji i gitarze, lubi dobre kino, interesującą książkę, uwielbia pichcić w kuchni. Autor w wieku 55 lat odkrył w sobie pasję pisania wierszy, niniejszy tomik jest jego debiutem literackim.Tomik zawiera wiele odniesień do życia autora, chociażby wiersz „Spektakl w małej mansardzie” — autor faktycznie urodził się w małym, skromnie umeblowanym mieszkanku na poddaszu. W wierszu „Żywioł” pragnie opisać nieokiełznaną moc natury, na przykładzie powodzi stulecia z 1997 roku, którą przeżył z rodziną mieszkając we Wrocławiu. W jego twórczości przewijają się zarówno wątki miłosne — „Przechadzka”, „Zakazany owoc”; erotyk „Etna”, przez wiersze oddające nostalgię za czasami, gdy świat nie pędził jak obecnie — np. „Wyprzedaż”, „Życie”, „Reminiscencje”. Niektóre utwory kieruje wprost do młodego pokolenia — „Rady dla małolata”, „Nie wszystko złoto” czy „Cztery siostry”. Sięga również po wątki filozoficzne — „Eksploracja”, „Czym wena?”, czy „Dlaczego piszę”.
Teksty w Publixo.com
Zbiór: Rykoszety wspomnień (tomik wierszy)
TytułGatunekData dodaniaOcena
Rady dla małolata poezja2021-01-22
© 2010-2016 by Creative Media
×