Przejdź do komentarzyGra Orkiestra
Tekst 19 z 37 ze zbioru: różne
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2017-01-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2042

Dziś jest finał, gra Orkiestra, 

znów Światełko mknie do Nieba. 

Dzieciom, dziadkom WOŚP pomaga,  

ludzka, z serca to potrzeba. 



* Wiem, jest to prościutki wierszyk. Ale... kiedy dzisiaj wracałem ze spaceru, kiedy widziałem wiele dzieci i młodzieży zbierających do puszek WOŚP na ratowanie życia i zdrowia malutkich dzieci na pediatrii oraz na polepszenie opieki nad naszymi starszymi rodzicami i dziadkami, to... `sam mi się ułożył`.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Prosty wierszyk, ale oddaje to, co czuje większość Polaków, dlatego z przyjemnością go przeczytałam. Niedawno wróciłam z finału Orkiestry w mojej gminie, a to, co tam zobaczyłam utwierdziło mnie w przekonaniu, że każdy, kto chce zniszczyć tak ogromy kapitał społeczny, chyba zgubił mózg, albo zatracił umiejętność jego sensownego używania.
avatar
Zdzisławie, gratuluję szybkiej reakcji na ważne wydarzenie w naszym życiu społecznym, mimo że potępiane i marginalizowane w ramach dobrej zmiany.
avatar
Wierszyk okazjonalny w swojej kategorii bardzo dobry :).
avatar
Dziękuję Wam za komentarze.

Janko, Lilly, ostatnio prawie nic nie piszę "z krótkich utworów", gdyż kończę kolejną prozę beletrystyczną, a czasu ostatnio nie mam za wiele. Ten, wiem że prościutki, sam mi jednak "wskoczył" na spacerze i zdecydowałem go umieścić.

Ela_p, nie mogę znaleźć tych błędów językowych, za które obniżyłaś ocenę za "poprawność językową". Gdzie one są, czy to tylko pomyłka?
avatar
Może i prosty, ale dobrze oddaje chwilę. Szkoda, że WOŚP jest obecnie tak traktowana, ale świadczy to wyraźnie o pewnych ludziach.
avatar
Właściwa i szczytna intencja.
avatar
Co pisi podzielą to WOŚP połączy :)
© 2010-2016 by Creative Media
×