Przejdź do komentarzyPrzyjaciółka
Tekst 6 z 20 ze zbioru: prawiewiersze
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2014-05-31
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3134

Przyjaciółka


zawsze dostępna

czeka na ciebie

utuli

osuszy łzy


nie zdradzi

nie okłamie

nie wykręci się sianem


twoja najlepsza przyjaciółka


poduszka

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Puenta wielce zaskakująca... lubię to!
avatar
Dziękuję, Optymisto :)

Cieszę się, że trafiłam w Twoje lubienie :)
avatar
"Bije" autentycznością chwili. Emocje, nastroje? Pewnie tak.
avatar
Rzeczywiście, pointa zaskakująca. Przy okazji poduszki pojawiła się u mnie refleksja. Toczy się ostatnio dyskusja z sugestiami, by karać pasażerów, którzy świadomie siadają do samochodu, wiedząc, że kierowca spożywał alkohol. Proponuje się, by byli oni współwinni wykroczeń lub nawet przestępstw.
A poduszka? Czy może ona być wierną przyjaciółką, skoro czasami toleruje wiele zdrad małżeńskich?

Nie widzę uzasadnienia dla kursywy w tytule.
avatar
Dziękuję, Hardy :)

Prawda, u mnie już tak jest, że potrafią zainspirować minie chwilowe emocje, a nie głębokie rozważania :)
avatar
Dziękuję, Janko :)

Jestem za karaniem pasażerów, którzy świadomie wsiadają do auta z kierowcą na "drugim gazie".
Moim zdaniem są współwinni.

Też nie wiem, dlaczego użyłam kursywy w tytule. Na przyszłość będę bardziej uważać :)
avatar
Poduszki zwykle wykręcają się piórkami :)
avatar
Dziękuję, Emilio :)

... ale nie rozumiem Twojego komentarza i byłabym wdzięczna za wyjaśnienie.

PS Preferuję poduszki z puchu syntetycznego, są zdrowsze i łatwiejsze w praniu :)
© 2010-2016 by Creative Media
×