Przejdź do komentarzyTyle nas
Tekst 1 z 2 ze zbioru: Do O.
Autor
Gatunekproza poetycka
Formaproza
Data dodania2011-06-05
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1929

Bo widzisz, Twoje serce jest jak taka żelowa perła w moim ręku. Uwielbiam czuć, że jest, uwielbiam dotykać, kręcić, podrzucać, delikatnie odbijać i pieścić. Chcę żeby tu była i troszczę się o nią. Przerzucam z ręki do ręki, aby nie stracić z nią kontaktu, by ciągle była ze mną. Nagle spuszczam wzrok, robię chwilę przerwy i jedno spięcie, mikroinformacja w moich synapsach rozgniata ją w dwóch palcach. I mimo, że wcale tego nie chciałem stało się, na zawsze. Ja też stałem się, na zawsze ten zły, niekochający i niszczący wszystkie iskierki. A przecież gdybyś chciała udałoby się nam naprawić pękniętą perłę, ale Ty rzuciłaś włosami, odwróciłaś się, tupnęłaś nogą a odłamki tajemniczo gdzieś zniknęły, w Twoich dłoniach. A tak wiele planowaliśmy, rozmawialiśmy i milczeliśmy. Tak wiele nas łączyło, bawiło, dzieliło.  Tyle podskoków, pocałunków, warunków.

Tyle Ciebie,

tyle mnie,

tyle nas.

  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Tekst króciutki, ale spędziłem nad nim sporo czasu, by cokolwiek móc napisać. Prawdopodobnie jest on skierowany do ukochanej kobiety, o czym mogą świadczyć zaimki pisane wielką literą. W całości nie dostrzegłem jakiejkolwiek idei lub przesłania, nie ma tu zadnej pointy. Długo zastanawiałem się nad fragmentem zdania, który brzmi: "mikroinformacja w moich synapsach rozgniata ją w dwóch palcach" i nie udało się mi go zrozumieć. Zrozumiałem natomiast, że autor ma duże problemy z interpunkcją, gdyż w tak krótkim tekście zdołał zrobić aż osiem błędów tego typu. Warto więc chyba popracować i nad jednym, i nad drugim.
avatar
Pogrywanie czyimś sercem jak piłeczką tenisową to najgłupszy samobój, jakiego świat jeszcze nie widział??

Jak sobie wyobrażasz posklejanie tego z powrotem do kupy?!

Pretensje do dziewczyny, że - pozbawiona w opisany wyżej sposób serca - powinna żywić POTEM jakieś uczucia, to pretensje nie pod tym adresem.

Temat nieznośny - ograny i nieludzko oklepany - i mimo to nośny
© 2010-2016 by Creative Media
×