Przejdź do komentarzy....
Tekst 2 z 6 ze zbioru: Nienazwane
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2015-01-07
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1261

To przez nią wojny wybuchają

,gdy zapanuje

,człowiek zabija człowieka

,gdy jest,

człowiek człowiekowi winny

Przez nią wiary zmieniają oblicza

,z wierzących niewierzących czyni

Przyjaźń potrafi rozkruszyc

,okropności-więzy przecina

W człowieku zło rozpala

Przez nia ludzie martwym

spoczywać nie daja

,i brat podnosi rękę na brata


15.XII.1998


ROBERT BRZEZIŃSSKI

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Autorze myslę, że przede wszystkim musisz zadbać o zapis, przecinki na początku zdania? no bardzo oryginalnie ale chyba mało poprawnie...

i nie zrozumiałam czym jest ta rzecz, przez którą tyle się dzieje... więc proszę autora o wyjaśnienie:)
avatar
Tak naprawdę nigdy żadnego ze swoich wierszy nie nazwałem,tylko po to,zeby każdy ocenniał i odnajdywał w nim różne rzeczy,i odmienen zjawiska.
Osobiście miałem na myśli niechęć -nawet nienawiśc.
Wiem jednak,ze do ludzkiego okazywania sobie antypatii istnieją odmienne przyczyny.I kazda z nich zasługuje na naganę.
To fakt,ze przecinki umieściłem umyślnie-możliwe,ze niepotrzebnie.
Dziękuję za uwagi.Robert Brzeziński
avatar
Te przecinki są bez zasady na początku zdań.... nic to wnosi, tylko rozprasza, brakuję też polskich znaków momentami jak niĄ a nie nia, dajĄ nie daja,


Jest myśl, choć według mnie trochę "łopatowo" przekazana (łopatowo, czyli takim uderzeniem łopaty prosto w głowę)... no nie wiem, trzeba by nad tym mocno popracować... dużo czytać i dużo pisać... pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
avatar
Anaya, najdroższa, komentując czyjś wiersz, postaraj się jednak zweryfikować własny zapis, o czym życzliwie Cię informuje - przed ewentualnie zaplanowanym (swoim) zbanowaniem - niejaka b_d_c, wcześniej zadręczona przez nienawistników wrzos10, prywatnie aniela birecka - twórca niezależny - człowiek pióra od 150 lat ;-)))

Serdecznie ;-))))
avatar
Befana pisz o wierszu, a nie o moich "nieprzemyślanych" komentarzach, proszę.

Jeśli Panie autorze obraziła cię komentując zbyt ostro i tym samym zniechęciłam cię w jakikkolwiek sposób do pisania poezji, to jest mi niezmiernie przykro, nie było to moim celem.

Nie mniej jeśli ktoś wystawia się na ogląd publiczny i wyciąga swoje rzeczy na światło dzienne musi być przygotowany na wszystko, także na "gaz".
Ja uważam, że poezja jest formą oczyszczania i jeśli komuś pomaga to niezleżnie jaki gniot stworzył spełnił on swoją rolę.

Pozdrawiam serdecznie... autora i Befanę.

A tych przecinków nadal nie kapuję i chętnie posłuchałabym co autor chce osiągnąć takim zapisem.
© 2010-2016 by Creative Media
×