Przejdź do komentarzyRob
Tekst 10 z 15 ze zbioru: Miłość za 3 grosze
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2016-11-27
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1925

Chwycił mocno jej pośladki i unosząc je w powietrzu, kołysał nimi to w przód, to w tył, jak sternik łódką. – Tak, tak, tak… Nie mogła uwierzyć we własne uczucia, w jego siłę i gniew, kiedy tylko próbowała zaprzeczać… – A teraz na mnie patrz, ooohhh. Przestraszyła się… znała te wszystkowiedzące oczy, w których chciała tonąć… – Oczu nie da się oszukać. Są jak zwierciadło, jak czysta woda w stawie. Okularnik wbił wzrok w jej czule spojrzenie. Natychmiast wstrząsnęło coś jej ciałem, poruszając wszystkie niewysłowione zmysły. Kochali się całą noc, a ich ciała leżały splecione do samego rana. Nazajutrz Sara zwierzała się Robertowi ze swoich uniesień: – Rob, on mnie chyba nie okłamuje?! – desperacko krzyczała do słuchawki. – Tak nie kocha się kogoś, kogo... no wiesz... – Nie wiem, ma tyle kobiet. Ale w takim wypadku na pewno nie – uznał po przyjacielsku Robert. – Może zjemy coś na mieście, nagle zrobiłam się głodna. – Zapomniałaś o obiedzie!? O obiedzie!? Jeszcze zemdlejesz! – teraz to Robert krzyknął na Sarę. – Wiesz, że ci się robi słabo, jeśli czegoś nie jesz! – Ale ja zjadłam dosyć wcześnie śniadanie – tłumaczyła się Sara.

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Całkiem nieźle czyta się te Twoje obyczajowe opowiadanka... Może brak jednego przecinka,może dwóch? - ale nie jestem tego pewny ani aż tak drobiazgowy...
avatar
Wreszcie to jest to! Przede wszystkim poprawnie zapisane. Przypuszczam, że jest to fragment Twojej książki. Nie widzę tutaj braku nie tylko dwóch, ale nawet jednego przecinka. Mam natomiast wątpliwości dotyczące słowa: ooohhh. Jeżeli miała to być wydłużona forma słowa "oh", to należało wydłużyć słowo "och", gdyż tak się je pisze. A być może ten błąd popełniło wydawnictwo, więc nie obniżam oceny.
avatar
Nie Janko.To Ja, akurat dopiero zamierzam wydać tę książkę. Pozdrawiam ??
© 2010-2016 by Creative Media
×