Przejdź do komentarzySeks
Tekst 5 z 15 ze zbioru: Nie mam czasu na Miłość
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2017-01-24
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1954

.Próbują się,konsumują,i kochają,a to w ogóle nie podlega takim normom,jakie im chcesz wmówić.Gdyby tak było,Magda miałaby mnóstwo chłopaków!

-Alleeee,wiesz dobrze!Wiesz,jacy oni są!Zbyt często wykorzystuja taką naiwnośc dziewczyn!

-Wiem,wiem.To prawda,poźniej mogą wrzucać dziewczynę swoim sądem do jednego worka.A tak nie może być!I na dodatek chłopak będzie wytłumaczony,co dla mnie jako psychologa jest zaskakujące-to swoisty patriarchat Lauro.Więc może warto pozostać w domu z przyzwoitką i rozkladać nogi tylko z potrzeby prokreacji,lub dla przyjemności faceta..I tu popieram twoje niezłomne stanowisko matki,ale jaka prostytutka?W głowie ci się przewróciło?Co ty wygadujesz?Wiesz co to słowo oznacza?!Pomimo tego,że studiowałaś językoznawstwo???!!!-Andżelika podniosła swój głos i nagle wstała z fotela.-To praca za pieniądze,i to ciężka praca,każda fantazja męska musi być spełniona.Co ty wygadujesz?!-powtórzyła-Rozczarowujesz mnie,i zachowujesz się jak nieopierzona głupia gęś!Już widzę Magdę,która stara się o najlepsze wyniki na studiach samodzielnie,i jednocześnie chce tak zarabiać!Rozum postradałaś?Chyba oszalałaś!Magda jest zbyt dumna ze swoich osiągnięć,i miałaby wykonywać taką pracę?!-hahhaha-Nie rozśmieszaj mnie,ona marzy o najlepszych projektach,a ty,ty!-Ty jej nie znasz!-Andżelika podkreśliła swoje słowa dramatycznym tonem.-Każdy chłopak musiałby być taki sam dla niej,a pamiętaj,że wszyscy nie noszą jednego worka Lauro! Nie oceniaj jej źle,i ze swojego punktu widzenia.A ponadto sama mówiła,że z tym chłopakiem,wiesz, z tym Adamem,trochę się całowała,i nic z tego nie wyszło,jakoś nie był taki jak Maciek.Jedna noc przesądziła o tym,że go nie lubi,a o takiej miłości w ogóle nie ma co mówić.I tu też nie chodzi tylko o seks oralny,bo ten się wiąże z całą gamą odczuć i zachowań,i wiesz jaki jest procent takich wymagań?A tu wymagań nie było,i to jest najważniejsze.To się zdarza,że czasami sa jakieś próby i tyle,ale to rzadkosć.Czysta chemia.Przypuszczam,że nie da się wykorzystywać takich sytuacji,porównywac z innymi.No i z pewnością Magda nigdy by się nie zgodziła na taką propozycję od innego chłopaka.Ja nikomu nie zazdroszczę,dlatego nie oceniam.To materia,i ona to wie.

-No tak,w zasadzie to Magda uważa,że Adam był mało inteligentny i mało męski.No i zwróciła uwagę na to,że się ślini-Laura rozmawiała z Magdą na temat Adama,bo jej się podobał.Uważała,że to dobry materiał na zięcia.

-No więc jak to się ma do twojej oceny?!Podstawą  związku są dwie osoby.Dwie chcą tego samego,a jeżeli pojawia się osoba trzecia to już robi się trójkąt...A prostytutki to nie interesuje czy jest ktoś piękny czy pachnie i czy się śliniii,no i czy jest w związku!

-Kochanki też!

Andżelika się zdenerwowała,jak mało kiedy,i nie żartowała z tak poważnych tematów,co wynikało z jej pracy.Musiała rozumieć każdy problem od innej strony.

-A gdyby ktoś ci zaproponował to,czego nie chcesz nic by z tego nie wyszło?

-Tak,wiem co masz na myśli,nawet nie biorę pod uwage randki..

- A Szymon to co innego..I kto ma to oceniać?To oznacza wzajemną tolerancję i uczucia.Każdy przymus rodzi bunt i niechęć.Mam takie pacjentki,i nie są to prostytutki,więc lepiej nikogo nie oceniaj.


  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
A to się nowoczesnym [starszawym] pańciom nadyskutowało...

:-D :-D :-D
avatar
Znowu, tekst za bardzo zbity, brakujące spacje i odstępy, ale chyba to Twoja taka maniera.
avatar
Niestety,niestety,taka moja pisownia,do maniery mi daleko:)
© 2010-2016 by Creative Media
×