Przejdź do komentarzyKoło
Tekst 35 z 117 ze zbioru: Wierszyki
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2017-02-03
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1973

Koło kołem stoi

Koło mnie toczy się ślina

Kołem toczy się gra

nienawiści



Koło łamane prętem

Kołem przyczyna rozpadu

Kołami jadę w nicość

nieśmiertelności



Koło młyńskie

Kołem rozpaczy

Kołem dotyka mnie

miłość

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Chyba przed wklejeniem ktoś ci ten "poprawny język" skorygował ;-)))
avatar
Nie,ale nie spodziewałam się takiej oceny.
avatar
Asocjacje przebogate; kołem historia się toczy (modne koło po spirali), łamanie kości kołem, człowiek wpisany w koło Leonarda da Vinci, kwadratura koła, koło brzegu i Kołobrzeg itd., etc. Jest z czego czerpać pełnymi garściami :)
avatar
A głównie myślałam o planecie,ale co tam.:)Całość jets taka.
avatar
"Życie jest jak koło, musi się toczyć, by nie upaść"
avatar
ziemia też jest okrągła,jak zegar:-)mikesz,skąd pomysł na nick?
avatar
Anettulo, nieśmiertelność nie jest nicością... jest sama w sobie czymś niezwykle doskonałym i niedościgłym, jakby wbrew Naturze.
Nieśmiertelna miłość próbuje ją dogonić, ale naukowcy nie są w stanie nadążyć za starzeniem się kory mózgowej człowieka, która jako jedyny organ nie regeneruje się... tak poza tym, to jesteśmy zaledwie pełnoletni, bo mamy co jakiś czas nowe kości, nową krew, nowy naskórek i nowe komórki.
To dzięki korze mózgowej musimy umrzeć dlatego piszemy wiersze, żeby być wirtualnie... nieśmiertelni.
I tak zatacza się koło naszej egzystencji... z wiersza powstałeś... w wiersz się obrócisz.
avatar
sir-nieśmiertelność to pomnik.w pewnym sensie z kamienia,skały,bo pewnie tak powstało życie na tej planecie,ale i można zapytać o to,czy człowiek pochodzi od małpy?skoro ta teza istnieje ktoś musi ją udowodnić,tylk,że z powodu koła jest trudno.Ten który przyszedł,coś było wcześniej,mamy 2000 lat dopiero,a era dinozaura?
© 2010-2016 by Creative Media
×