Przejdź do komentarzyO działaniu w zespole
Tekst 101 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-04-01
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2959

O dzziałaniu w zespole


Podchorążowie w zegrzyńskiej szkole

wciąż się uczyli działać w zespole,

więc zawsze szli parami,

a czasem też trójkami,

zmierzchem do sklepu kupić jabole.

  Spis treści zbioru
Komentarze (18)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Czyli pod tym względem nic się nie zmieniło? Pamiętam czasy mojej służby w latach 80-tych, też jabole były w modzie.
avatar
Dziękuję za komentarz. Nie wiem, czy nic się nie zmieniło w tej dziedzinie, ale sądzę, że tak.
A są to moje moje retrospekcję dotyczące lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku.
avatar
Dopiero teraz zauważyłem, że do tytułu niepotrzebnie wtłoczyło się dodatkowe "z".
avatar
Macierewicz im nie wypłaca należnej pensji i stać ich tylko na njatańsze wino w Polsce,ale dobre,limeryk:))ukazuje rzeczywistość.
avatar
Wszyscy pili prócz oficera dyżurnego i podoficerów przy grzybach, ale zarzygany i zaszczany nikt nie leżał, tak jak cywile. No. Poza tym każdy żołnierz kondycje ma i wypić może, a który nie może to nie pije. Tak się pije, żeby nikt nie widział. Co innego w cywilu - wielu pije tak, aby wszyscy wiedzieli, że pan pije. No.
avatar
legion-takim słownictwem i takim zachowaniem na forum się znajdujesz?
avatar
Na jakim forum się znajduję?
avatar
Jak to na jakim-co to za pytanie?
avatar
Wiesz co Anettulo, przypuszczam, że zarówno Ty jak i ja prędzej dogadalibyśmy się z Chińczykiem jakimś, niż ze sobą. Niby gadamy w tym samym języku, ale ja ni chuja nie rozumiem o co Tobie biega, a Ty jak widzę też nie rozumiesz co ja piszę. Możem tak pierdolić do usranej śmierci, ale mnie się już powoli nudzi. A kiedy mi się nudzi, to się zamieniam w rzeźnika.
avatar
Ty już mnie wystarczająco sprowokowałaś, ale jeśli masz inne zdanie, to zrób to jeszcze raz.
avatar
Moim zdaniem,to wystarczy prowokacji na dziś legion nr którys tam z kolei,ponieważ,widzę inny zapis,inne słownictwo,i niezrozumienie.Co ostatecznie nie prowadzi do konsensusu.Pozdrawiam:)
A ten legion,którego prowokuję do odpowiedzi na pytanie-cooznacza,że Kopernik był kanonikiem,nie udziela nadal odpowiedzi.:)Śmieszne,prawda?
avatar
Moje komentarze nie odnoszą się w sposób bezpośredni do adwersarza, ale mogą, dlatego że dyskusja ze mną może być i śmieszna i straszna. Bo śmieszny to ja jestem do czasu. A kiedy mi się znudzi śmieszność, to wtedy uszy przede mną zatykają i spierdalają do mysich dziur. Możesz tego jeszcze nie wiedzieć, więc przypominam.
avatar
Poza tym już w szkole mówili mi, że nie ma większego ode mnie chama. Ale mało tego, ja się tym szczycę.
avatar
I głęboko w zadzie mam "co ludzie powiedzą". Na tym się zasadza moje chamstwo. A także na tumiwisizmie, permisywizmie i nihilizmie. Starsi mówili kiedyś, że jestem "wyzuty ze społeczeństwa" i bardzo mi to schlebiało, wiesz?
avatar
Coś mi się nie chce wierzyć,ale poznałam,takich jak ty legion,wiesz?Oni służą jednocześnie Bogu i SZATANOWI,dlatego przeklinają,a od BOGA DOSTAJĄ ŚWIATŁO W CIEMNOŚCI.
avatar
ok, wrzucę Ci fragment biografii pod własnym kawałkiem.
avatar
A zaczynali od jednego strzemiennego ci, co to od zawsze tak tymi trójkami i /czwórkami do swego nieba szli/ po te jabole
avatar
Szli po jabole
Zawsze po szkole,
Potem tężeli
Gdzieś w wądole
Jak to przedszkole :(
© 2010-2016 by Creative Media
×