Przejdź do komentarzyObraz (dribble)
Tekst 5 z 30 ze zbioru: Drabble
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2017-05-16
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1998

– Dziewczyny, przestańcie robić te głupie dzióbki, ciągle słitfocie i słitfocie. I zachowujcie się ciszej, jesteśmy na wycieczce, ale to muzeum. Teraz wchodzimy do sali, gdzie zobaczycie najsłynniejszy obraz świata. Namalował go Leonardo…

– Di Caprio?! To jego obraz? Ojej, słyszycie?! Muszę przy nim strzelić focię! Koleżanki na fejsie zzielenieją z zazdrości!



  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Przyznam się,że nie rajcują mnie tego typu utwory. Z drugiej zaś strony jest nienaganny pod każdym względem, więc wystawiam najwyższe oceny.
avatar
A kto tej młodzieży taką krzywdę wyrządził?/wszyscy maja coś z główką?Siwetny -gotowy tekst.
avatar
Janko, każdy ma swoje ulubione i mniej rajcujące. Mnie spodobały się miniaturki w formie drabbli lub dribbli (często tworzę z tego mini-zagadki historyczne), gdyż trzeba w niej umieścić wiele treści w małej liczbie słów. Jeżeli do tego puenta się uda, to jeszcze lepiej.
avatar
Co do młodzieży - każde pokolenie jest po prostu trochę inne od starszych. Czy gorsze? Nie powiedziałbym. Inne. Od zawsze starsi narzekają na młodszych, później młodsi stają się starszymi i...
A świat (i to jest optymistyczne) jednak jakoś się rozwija w długim przedziale czasowym.
avatar
Coś w tym jest. ;)
avatar
"Zatrzymane w kadrze", Adk. Inspiracją była fotka, na którą natrafiłem: starsi ludzie stoją przed Giocondą, a trochę dalej, na ogromnym, okrągłym pufie, siedzi kilkanaścioro młodzieży; pewnie wycieczka szkolna. Nikt z nich nie patrzy na obraz, wszyscy wpatrują się w trzymane w rękach smartfony...
© 2010-2016 by Creative Media
×