Przejdź do komentarzydyskoteka
Tekst 35 z 37 ze zbioru: przemyślenia
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-06-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1576

szczerze traktują swoje

pragnienia zaspokajając bez poczucia winy

wyczuwa się pierwotne podniecenie

tańczą geje chłopcy i dziewczyny


  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Coś w tym jest z upadku .
avatar
Trzeba pochylić się nad życiem seksualnym roślin i/lub zwierząt, żeby rozumieć, że w obrębie jednego gatunku płeć można mieć - i to albo JEDYNIE pojedynczą (amazonki - takie rybki - np. są tylko samiczkami, i samca pośród nich nie uświadczysz, choćbyś pękł), podwójną (takie hieny np. w skrajnych sytuacjach stają się samcami - i vice "na odwrót") a nawet potrójną, w zależności od okoliczności.

Ludzie powinni więcej chodzić na dyskoteki, częściej tańczyć - i biologii uczyć, jak tego paciorka. Radość czerpiemy z podskoków - i gruntownej wiedzy.
avatar
Po co mają poznawać boskie ciała?od środka czy od inteleku?
avatar
Wierszyk bez polotu. Nie oceniajmy gejow jezeli sami nie chcemy byc oceniani. Tego nawet nie mozna nazwac miniaturka, taki wpisik dobry na mur przy pisuarze...
avatar
gaje sobie tańczą, nie mnie ich oceniać
avatar
„TELEWIZJA próbuje nastawić młodzież pozytywnie do homoseksualizmu”. Tak pewien publicysta zatytułował swój artykuł. Napisał w nim: „Widzowie są zalewani programami, które przedstawiają homoseksualizm w korzystnym świetle”. Homoseksualizm propagują nauczyciele, rówieśnicy, a także filmy, książki i czasopisma.
© 2010-2016 by Creative Media
×