Przejdź do komentarzyKatachreza
Tekst 21 z 38 ze zbioru: Prozaicznie inaczej
Autor
Gatunekproza poetycka
Formaproza
Data dodania2017-10-14
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1733

Odsłaniam przedpole dla mojego ` Śpiącego wampira` Żyją od początku istnienia ziemi, są wstrętne, dlatego chowają się w lodówkach i za dziełami sztuki. Sprawdzam skrzynkę e-emaliową, brak nowych wiadomości. Organizator wieczoru Pan Wampir jeszcze śpi. Sam nie wiem jak to się potoczy. Istnieje bowiem ocena bezsensowności. Literki koślawe do potęgi nieznanej, rzewne wyrazy jak składane krzesła ustawiam.


Wielkie poszukiwania - Teraz - trwają.


Na placu powstało zamieszanie. roześmiane gęby uczestników mityngu, czyhają. Nadciąga fala zniecierpliwienia. Smutek zawsze łączy się z fatalizmem. Tak być musi. Każda historia ma początek i środek wyważony, końcówki są różne. Chciałbym jak najlepiej. I tak nie wierzę we wróżby.


Opróżniam szafki i szuflady z rzeczy zbędnych, znajduję tylko butelkę wina - istnieje przecież instytucja przedawnienia. Istnieją również różnice pomiędzy stronicami, każda żyje osobno, zważywszy na to, że nie ma tematu.

Dogonię, przeanalizuję mowę i treść.

Nie mówię `koniec` Tak mówią melodramatyczne kobiety.

My mężczyźni walczymy z Wampirami.


Obserwuję, poznaję, może jestem nie niekompetentny?


Albo powrócę do rachunku różniczkowego i całkowitego, algebry liniowej. przestanę wymyślać (przeklinać)i kłamać.

Najgorsze będzie to, jak dopadnie mnie Wampir i pozostanie tylko czarna książeczka do nabożeństwa. Wszystko może się wydarzyć. To są muskularne zasadnicze argumenty.


Jaskółcze piórko na szybie rysuje przepowiednie. Nie wiem skąd napływa muzyka żałobna. Czuje, że polegnę, gdy obudzę Wampira. Mówię i odpycham te wspomnienia.


Na koniec, żebym nie zapomniał powiedzieć

-Nikt dziś nie ceruje skarpetek na sobie.




Jeśli tekst się nie podoba, mogę zmienić go zasadniczo. Tylko grafoman upiera się przy swoim.


  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Przeczytałem z zainteresowaniem, więc w miarę możliwości zajrzę do innych tekstów z tego cyklu. Pozdrawiam
© 2010-2016 by Creative Media
×